مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

ینی فردا روز من بمیرم بین مردم عادی دفنم میکنن?

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

بهشت زهرا هم شورشو در اورده ها !
قطعه شهدا و قطعه هنرمندان داره ولی قطعه وبلاگ نویسان نداره ...
ینی فردا روز من بمیرم بین مردم عادی دفنم میکنن؟{.60.}

***

وقتی میرم خرید احساس میکنم که آمریکایی هستم....
چون هیچ غلطی نمیتونم بکنم....{.7.}
***
 بعضی از مردم نیمتونن شبا بخوابن چون بی خوابی دارن...
من نمیتونم چون اینترنت دارم! 
***
من:میای بریم بیرون 
رفیقم:نه,سرم درد میکنه 
من:الان چی پرسیدم? 
رفیقم:میای بریم بیرون 
من:آره,حتمن,تا یک ساعت دیگه اونجام
***
با این لایک نداشتن پست ها حالی به آدم میمونه؟نه والا!!! 
احوالی به آدم میمونه؟نه بلا
***
امروز رفتم پیش دکتر متخصص میبینم ویزیتش بیست هزار تومن شده!!!
به دکتر میگم: 
اگه تخفیف میدی بگم کجام درد میکنه 
وگرنه خودت بگرد پیداش کن{.7.}
***
پیرزنه تو اتوبوس هی میگفت نی نای نای نی نای نای همه هم براش دست میزدن

بعد یه دفعه دستشو گذاشت تو کیفش دندونشو در آورد گذاشت تو دهنش گفت : نیاوران نگه دار:):)))))))
***
اس ام اس یک پسر ایرانی:
.
عزیزم ، خوبی ؟!
دلم واست تنگ شده
همش دارم به تو فک میکنم گفتم یه اس بهت بدم ببینم در چه حالی!Send to»»» سپیده ، روشنک ، آناهیتا ، سمانه ، آتنا ، مریم...خخخخخخخخخ
***
روزی مریدان مناظره کردندی که اپل بهتر بودندی یا گلکسی که ناگاه شیخ بر فراز فرو آمدندی و مریدان از ترس گوشی ها را در خشتک فرو بردندی، شیخ گفت نترسید و در بیاورید .. همه خشتک بدریدندی و گوشی و تبلت ها را درآ وردندی ...
شیخ خندیدندی و جی ال ایکس را راحت از جیب درآوردندی و درافق محو شدندی 
:خخخخخخخخخخخخخخخخخ :)))))
***
گوجه ش مال ورامینه،
خیارش مال مازندران،
پیازش مال دماوند ...
اونوقت اینا رو که خورد میکنی، میریزی تو کاسه
میشه : سالاد شیرازی ....
***

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۲)

باید توجه داشته باشید که مردم عادی هم می تونند وبلاگ بنویسیند
پاسخ:
چش توجه داریم   
اصن زاویه نگاه شما قشنگه     
لایک*500
پاسخ:
دم شوما گرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">