مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

فک کنم دارم بابا میشم!!!

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۵ ق.ظ

به مامانم میگم : یادش بخیر بچه بودیم چقدر ما رو کتک زدیا ! 
شترق خوابوند در گوشم گفت : این دروغا چیه که میگی ؟ من کِی دستم روتون بلند شده ؟ :|

***

پشت دریاها شهریست 



دبی را میگویم 
همه مورد دار 
همه اصن یه وضی اوووووف 
قایقی خواهم ساخت 
مثل خر پارو خواهم زد... 

***

روی بسته های خوراکی به جای اینکه بنویسن" از اینجا باز شود " 

باید بنویسن" اگه تونستی از اینجا بازش کن" !!! 
والاااااااااااااااااااااا !!!

***

فک کنم دارم بابا میشم!!! 












الان چند شبه بیدار میشم کولرو خاموش میکنم...!

***

دختره تو فیس بوک یادش رفته کیبوردش رو فارس کنه،استاتوس زده: 
lk [rnv pngl hlv,c  ]rnvhdk[h 
470 تا که لایک خورده هیچ... 
کامنت پسر هارو داشته باش: 
-خیلی زیبا گفتی مثل خودم فک میکنی... 
-خیلی متن پر احساسی بود،تحت تاثیر قرار گرفتم...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۵ ق.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۴)

سلام خب پسرا تونستن ترجمه اش کنن دیگه
بفرما:
من جقدر حدلم امروز چقدراینجا
لوس نشو بگو دیگه کار خیلی مهمی دارم خواهش
پاسخ:
کلاه قرمزی:) نمیگمبرای مشاهده کلیک کنید
کلاه قرمزی فک کنم تو از اون دسته آدمایی که شبا میرن کولر بچه یتیمای محل رو خاموش میکنن تا یه وقت احساس کمبود پدر نداشته باشن درست میگم عایا؟؟؟؟؟ حالا یه سوال دختری؟؟؟ یا پسر؟؟؟؟
پاسخ:
کلاه قرمزی:) از کجا قهمیدی برای مشاهده کلیک کنید
بماندتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
سلام
خیلی باحال بود
خسته نباشید..............
پاسخ:
کلاه قرمزی:) تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">