مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

فک و فامیل اینقد بی احساس!

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

اغا تولد دختر عمه ام بود صبح بیدار شدم با هزار تا ذوق بهش اس دادم تولدت مبارک عسیسم و از این حرفا(اره تولدا یادم میمونه)بعدش اس داده مرسی ولی من الان به دنیا نیومدم بعداز ظهر به دنیا اومدم اونموقع دوباره اس بده من:OOOOOOOOOOOO دختر عمه بی احساسی داریم

***

چند روز پیش بعد 90 قرن و اندی پیسر عموم پیام داده:
إإإإإإإإإإ......... راستی حالت خوبه؟
من:< متعجب اس دادم.> بامنی؟(به خدا فک کردم اشتباه داده، میخواستم درجریان باشه)
پیسر عموم: پ ن پ باگوشیتم خیلی وقته پیامی نداده نگرانش شدم نکنه مشکلی پیداکرده.حالا دیگه مزاحم نشو....
من: o_O
اینم یعنی خوب خوبشونه.
به خدا اینم پیسر عمو من دارم؟؟؟؟
بکوب لایکو لااقل یه خورده دلم خنک بشه!!!!!
دمت گرم:-))

***

یه چیزی هست چند روزی واسم پروژه ی ابهام شده
تو این برنامه های تلویزیون وقتی برنامه تموم میشه چرا یه دفعه همه پرژکتورا خاموش میشه؟
میخوان طرف بخوره زمین یه سوژه خنده واسه ملت درس کنن . . .

اصن درگیره مغزم
یکی رسیدگی کنه تورو خدا

***

امروز حواسم پرت بود به مامانم گفتم : مامان در رو خاموش کن!! مامانم گفت چیکار کنم؟!! گفتم درو خاموش کن ..گفت چجوری؟؟ گفتم پریزشو بزن دیگه!!!
الان مامانم مشغول تشکر از خداست که خدا همچین بچه باهوشی بهش داده:)))

***

قیافه ی پسرا وقتی کسی خونشون نیست و پای کامپیوترن :)))))))

افسران - قیافه ی پسرا وقتی کسی خونشون نیست و پای کامپیوترن :)

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۲)

هی سرور هنوز تو شوک انتخاباتم
چند روزی هم نت بنده قطع بود
پاسخ:
جیگر ملقب به سرور: عجب
پس اینطوریااااااا
حالا خوبه هستید از شوک هم دربیاید دیدبان جان
 یعنی فقط خدا میدونه این پسر جماعت چه موجوداتی اند
پاسخ:
جیگر:  واقعا چجور موجوداتی ان آیا؟؟!!
کم پیدایی دیدبان جان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">