مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

قناری دکتر شریعتی

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ

کبوتر با کبوتر باز باران با ترانه میخورد بر بامش بیش برفش بیشتر آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا عاقل کند کاری که باز آید به کنعان غم مخور خربزه با پوست موزو میندازی زمین هوا میره نمیدونی تا کجا میره !!

روان پریشم خودتونید

***

ماااااامان اجازه میدی ابروهامو بر دارم؟ 
- نه 
مااااااامان اجازه هست موهامو زیتونی کنم؟ 
- نه 
ماااااامان اجازه هست ی کوچولو آرایش کنم؟ 
- نه نه 
مامااااان یعنی چی من ۱۸ سالم شده ها؟!! 
مامان: اااه سیاااااوش، خفه میشی

***

یعنی من خودم رو یه یک لحظه جای این دخترای مجرد میزارم 
خیلی حالم گرفته میشه که پسر خوشتیپ و خوشگل و تحصیل کرده ای مثل من 
قصد ازدواج نداره !!

***

من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید / ماده ای در قفس اندازید و دلم شاد کنید ! 
( قناری دکتر شریعتی )

***

والا من از هردستی میدم با لگد پس میگیرم.  
الکی میگن که از هر دستی بدی با همون دست پس میگیری... 
فکر میکنن ما خریم،عجبا،:-O 

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۱)

سلام دوستای خوشگل طوفانی خوبیییید اقو من عاشق جیگر جونم اما بقیه هم جواب منو بدین گناه دارم بوخودا پس فردا من عقده ای شم کی پاسخگو میشه؟؟؟ شما یا مسئولین؟؟؟؟ اخه چرا؟؟؟

حالا بگذریم میخواستم بگم من یه سی روزی در خدمتتون نیستم دارم میرم مهمونی دلتونم  نسوزه چون هیچی نمیدن بخوریم!!!!!

عید فطر مزاحمتون میشم!!!!

حلول ماه رمضان رو به بچه های گل طوفانی تبریک میگم .

پاسخ:
جیگر:تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">