مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

من همیشه موفقیت بچه هامو از خدا خواسته ام ..

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ

عضیام هستن همچین میگن ما متولد فلان ماه هستیم که انگار ژنِ برتر دارن |:
بابا بهترین !!!
عند مرام !!
اصل بامعرفتا !!!!
د آخه مهربوووون !!
اصن شما متولد مرداد ماه...خوبه؟ ؛)

***

مهم این نیست که توی سیبی که می خوری کرم باشه . . .
مهم اینه که کرمش نصفه نباشه

***

من همیشه موفقیت بچه هامو از خدا خواسته ام ..

البته هنوز با مادرشون آشنا نشدمااا ‏ ولی خب مهر پدریه دیگه!!

.

.چیه؟!!! مشکلی داری؟

روانی هم خودتی!!!

***

وقتی من به دنیا اومدم پدرم 30 سالش بود یعنی سنش 30 برابر من بود

وقتی من 2 ساله شدم پدرم 32 ساله شد یعنی 16 برابر من

وقتی من 3 ساله شدم پدرم 33 ساله شد یعنی 11 برابر من

وقتی من 5 ساله شدم پدرم 35ساله شد یعنی 7 برابر من

وقتی من 10 ساله شدم پدرم 40 ساله شد یعنی 4 برابر من

وقتی من 15 ساله شدم پدرم 45 ساله شد یعنی 3 برابر من

وقتی من 30 ساله بشم پدرم 60 ساله میشه یعنی 2 برابر من

میترسم اگه ادامه بدم از پدرم بزرگتر شم ! 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۱)

سلام جناب کلاه قرمزی

ببخشید، روم به دیوار، جسارته قصدم مچ گیری و غلط گیری از شخص شخیص جنابعالی نیست. فقط خواستم بگم مرگ من وقتی می خوای یه متنی رو کپی کنی حداقل یه بارم شده یه نگاه روش بنداز راه دوری نمی ره ها! از ما گفتن بود.

راستی یادم رفت بگم ب بعضیا افتاده. 

پاسخ:
کلاه قرمزی:) حالااااااااا هی شما از ما غلط بگیر
اگه انقدری که من برای شما ها دنبال پست خوب میگردم دنبال نیمه گم شدم بودم الان چند تا بچه داشتم انقدرم سرکوفت نمیخوردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">