مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مناظره استاد و دانش جو

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ

گفتم غمم فزون است، گفتا ز من چه آید... گفتم که نمره ام ده، گفتا ز مـن نیایـد... گفـتم کـه نمـره دادن بسیار سهل آید، گفتا ز ما اساتید این کار کمتر آید... گفتم کرم نماییـد مـن را کنیـد شـما، شـاد گفتا که خوش خیالی کی وقت آن بیاید... گفتم که نمره هفت بدبخت عالمم کرد، گفتا اگر برای آن هم زیادت آید... گفتم خوشا دهی که دست شما دهد آن، گفتا تو کوشش کن کو وقت آن بر آیـد... گفـتم دل رحیمت کی قصد رحم دارد؟، گفتا نگوی با کس تا وقت آن بر آید... 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ
  • He Ro

نظرات  (۱)

با سلام و خسته نباشین - سایت شما بسیار خوب و عالی است مطالب جالبی داره و ما از خنده روده بر می شویم .   ممنون و سپاسگزارم
پاسخ:
چقدر موءدب 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">