مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

من پاسکالم

جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ

روزی همه دانشمندان مردند و وارد بهشت شدند آنها تصمیم گرفتند تا قایم موشک بازی کنند.انیشتین اولین نفری بود که باید چشم می گذاشت. او باید تا 100 میشمرد و سپس شروع به جستجو میکرد. همه پنهان شدند الا نیوتون ...
نیوتون فقط یک مربع به طول یک متر کشید و درون آن ایستاد، دقیقا در مقابل انیشتین. انیشتین شمرد 97, 98, 99..100…
او چشماشو باز کرد ودید که نیوتون در مقابل چشماش ایستاده. انیشتین فریاد زد نیوتون بیرون( سک سک) نیوتون بیرون( سک سک)
نیوتون با خونسردی تکذیب کرد و گفت من بیرون نیستم. او ادعا کرد که اصلا من نیوتون نیستم !!! ...
تمام دانشمندان از مخفیگاهشون بیرون اومدن تا ببینن اون چطور میخواد ثابت کنه که نیوتون نیست ...
نیوتون ادامه داد که من در یک مربع به مساحت یک متر مربع ایستاده ام ... که من رو، نیوتون بر متر مربع میکنه ......
و از آنجایی که نیوتون بر متر مربع برابر \"یک پاسکال\" می باشد بنابراین من \"پاسکالم\" پس پاسکال باید بیرون بره (پاسکال سک سک)

نتیجه اخلاقی : این دانشمندا یه عمر تلاش و تحقیق و درس و ... ، آخرش رفتن اون دنیا قایم موشک بازی میکنن !!! خدا رو شکر دانشمند نشیدیم !


شوخی چش بادومی

نمونه ایی از شوخی شهرستانی

فامیل فداتون بشه لایک کنید

  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ
  • فاطمه میم

نظرات  (۲۰)

ببعی جون بیا حمایتت کنم انقد حرص نخور علف بخور خخخخخخخخخخخخ

اکی.

پس کنکوری هستی.

خوشحال شدم.فعلا بای

 

پاسخ:
جیگر:

بهله همچنین خواهر:دی

مگه کلاس چندمی؟

من داداشم دوم راهنماییه هنو امتحان داره!

پاسخ:
جیگر:

یپش دانشگاهی ام خواهر

قربونت.

تو درس نداری؟

منظورم امتحان؟

پاسخ:
جیگر:
خخخخخخ
امتحان کجا بود!!!Yah
من امتحانام یکم خرداد تموم شد

مثل اینکه جیگر جون فقط شما آنلاینی نه؟

مطالبت حرف نداشت.مرسی

پاسخ:
جیگر:

فدای تو آجی جون

دیگه چیکار کنم از بس بیکارم

خیلی جالب بود.

اون دنیام خیلی کیف میده ها.

همه دور هم جمعن. ههه

پاسخ:
جیگر:

بهله
آخی فقط همین یه مطلب رو داری؟
پاسخ:
آه خواهر آره همینه حالا زیاد میشه مدیرمون که منتشر نمیکنه حالا صبر کن کم کم زیادم میشه
چطوری؟
عالی بود عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

پاسخ:
سلام عزیزم مرسی خودم میــــــــــــدونم عالی بود

من ک نگفتم پستاش بده خیلیم خوبه ولی جواب سوالایی رو ک نمیدونه میده چرا اشتب ج میدی؟؟؟من منظورم این بود کی گفتش پستاش بده چرا حرف تو دهنم میزاری؟؟؟فامیل خودت در جریان باش من تعریف کردم این اشتب ج داد

پاسخ:
ببعی:باشه ببخشید اشتباه از من بود

فامیل دور:اشکال نداره
الانم من در جریان نبودم
رفته بودم میتینگ کاندید محبوبم (مردی با یک پا....)
خیلی بامزه بود عزیز دلم
پاسخ:
میدونــم میدونـــم

حالا که بامزه بود رو تبلیغا کلیک کن

ببعی دوست دختر اقایونی؟؟خخخخ.ایول پستت خیلی باحال بود بایدم از جونه فامیل دور مایع بزاری بی ادب ی پست گذاشته بود چرا چادر بزاریم؟؟

بعد فک کرد مرجع تقلیده جواب سوالایی رو هم ک نمیدونست میداد باید از جونش مایه بزاری تا ادم بشه دمت گرم بخاطر پست جالبت منم پشتتم مثل کوهههههههه.بازم از جونه این مایه گذاشتی از لحاظ شرعی اشکال نداره.خخخخ.دمتم گرممممممممممممم کلیک رو تبلیغم یادم نرفت

پاسخ:
سلام با عرض معذرت اما: پست های ایشون خیلی هم خوبه اتفاقا اینکه حجاب رو تبلیغ میکنه عالیه و کارشون درسته.....
ولی :ممنون از پستم تعریف کردید...دم شما هم مذاب....حالا که تشویق کردی بازم از جون این فامیل بووووق مایه میذارم..http://bayanbox.ir/id/8835314675665080058?view





فامیل دور: من به شدت ادعای مرجعیت رو تکذیب میکنم
البته چند بار بهم یش نهاد شد :)
ولی جدا از شوخی اون جوابا مال من نیست ،نمیدونم هم کی جواب داده
ولی دست کاریش نکردم
==========================



 غوداااااااااااااااااا
انرژیم سه برابر شد برم درس بخونم!
پاسخ:
خدا رو شکر حالا برو خوب درس بخون
ممنون نظر گذاشتی
  • ندا رادمهر
  • من سایتتونو دوس دارم
    هروقت که خسته میشم میام اینجا تا روحیه بگیرم
    پاسخ:
    منم خیلی دوسش دارم http://bayanbox.ir/id/8835314675665080058?viewhttp://bayanbox.ir/id/5828062830816414450?view
  • ندا رادمهر
  • ممنون ببعی جونم که اومدی
    پاسخ:
    قابل نداشت...از شما هم  ممنون که همیشه سر میزنی
  • ندا رادمهر
  • نه منظورم اینه ک حالا که دونستم مث کــــــــــوه پشتتم
    راستی دوست داشتی بهم سر بزن
    پاسخ:
    ایول ما خانوما باید پشت هم باشیم
    باشه حتما سرم میزنم.......
  • ندا رادمهر
  • چه جالب فک نمیکردم ببعی خانوم باشه

    پاسخ:
    پس چی فک کردی...مگه همه باید آقا باشن؟

  • ندا رادمهر
  • حالا گریه نکن من از طرفداری شما هم هســـــــم
    پاسخ:
    (ببعی):لطف می کنی خواهر من در این دنیای بیرحم فقط شما دوستان رو دارم
  • ندا رادمهر
  • ببعی مظلوم نمایی نکن که دستت برا ملت رو شده
    ههههههههههه
    پاسخ:
    دست شما درد نکنه واقعا لطف دارید
    فقط بدونید:همین آقای فامیل دور دیروز داشت من رو می کشت
    اجازه ارسال مطلب نمیداد ......و در اون شرایط کاهو با سکنجبین به دادم رسید
    بـــــــــــــــــــــع
  • ندا رادمهر
  • پَ چی کهِ ما اینجا حواسمون هس
    فامیل دورجان از این به بعد کسی چیزی بهت گف خبرم کن اساسی حالشو بگیرم
    پاسخ:
    ببعی : خدایا به ما هم  انقدر طرفدار بده؟؟؟امکان نداره
  • ندا رادمهر
  • ببعی جـــان چرا از فامیل دور مایه میذاری؟؟
    اینم لایـــــــــک
    دیگه نبینم از جون فامیل دور مایه بذاری هااااا
    آفرین بچه خووووب
    پاسخ:
    because he makes me crazy baaaaa


    فامیل دور(حسین):
    به به بالاخره یکی بالا خواه ما در اومد....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">