مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

میدونستین آیا؟

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

- میدونم میخوای بری شارژ بخــری !

- میدونم خسته ای ..

- میدونم میخوای من بـرم برات شارژ بخـرم !

ولـــــی من نمیـــرم !!

آخه تو خیلی راحت میتونی با وارد کردن رتبه کنکورت گوشیتو شارژ کنی

***

میدونستین آیا مِریخیا وختی پاشون پیچ میخوره،

زمین نمیخورن... مریخ میخورن...!
برین حال کنین همچین اطلاعاتی در اختیارتون میذارم

***

بلند شدن ۳ حالت داره:

پاشو
نمی پاشم
پاشیده نمی شوم!

***

بعضیا هستن IQ در حد پت و مت شانس در حد کارگاه گجت!!!

قبول دارین؟!

***

عاقا او نقدری ک من استرس دارم وقتی نصف شب پای اینترنتم یهو مامانم بیاد ک تروریست اللقاعده واسه عملیات انتهاری نداره :|

***

شاعر در پاسخ به آفرینش ما مرد ها می فرماید:

جو... جوی بلا
جی... جیگر طلا
من پخش و پلا

***

بهترین مرد دنیا :پدر

مظلوم ترین مرد :پدر شوهر
زن ذلیل ترین مرد :برادر
خوشبخت ترین مرد :شوهر خواهر
بدبخت ترین مرد :شوهر خواهر شوهر
خوش اخلاق ترین مرد :برادر شوهر
بداخلاق ترین و غرغرو ترین مرد :شوهر!!!

***

عاشقانه ترین جمله پس از آشتی:.... من آخه چیکار کنم با تو لامصب؟؟ :|

***

من به شخصه نظرم اینه که اشتباه کردن به فرهاد گفتن به خاطر شیرین بره کوه بکنه!
همینکه بهش میگفتن اولین نفر باشه که شیرینی خامه ای رو از جعبه شیرینی برداره
به اندازه کافی دهنش سرویس میشد!!!:l
به همین شیرین کام قسم!:l

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۱۰)

ببشین دیه یه کوچولو دیر شد بیام نظر بذالم آخه داداشی فرمودن ببرم پارک پدرم درومد فقط اینقد وشگون و ناخون وموهامو کشید اینقد گریه کردم چشام داره میسوزه اصن اضرایل خانگی هستن ایشون  
پاسخ:
جیگر: اشکال نداره آیدا جان بچه است دیگهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
آخ نمیدونم امروز چرا اینقد خوابم میاد امابه عشق جیگر وتوفانی نمیخوام تا فرداصب بخوابم و اینقد نظر بذارم تا توفانیو برفستم رو هوا خیلی دوست دارم جیگرم
پاسخ:
جیگر: من بیشتر عزیزم تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ممنونم جیگر طلا
پاسخ:
جیگر: فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ممنونم جیگر جون.
کی میتونم بهشون بگم؟

پاسخ:
جیگر: خواهش عزیزتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
به سایت سر میزنن اما نه مثل قبل
منم خودمم بهشون میگم
کامنت هارو بخونن متوجه میشن که شماهم دوست داری نویسنده باشی
دیگه تصمیم نهایی با خودشونهتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز

بله وبسایت بزرگی داشتم.
ولی فروختمش.
حالا میخوام یکی دیگه درست کنم و دامنه براش بخرم.
پاسخ:
جیگر: بسیار هم عالی و نیک و پسندیده

واسه نویسنده شدنتون هم باید با مدیران سایت صبحت کنید  یعنی پسرخاله و فامیل دور که متاسفانه الان در گیرن 
خیلی از وبتون خوشم میاد.
به نظرم بهترین وبه.
به همه ی دوستام هم گفتم بیان ببینند.
میتونم نویسنده بشم؟
پاسخ:
کلاه قرمزی:) ممنون که تبلیغ کردین
شما خودتونم وب دارید؟
دیگه تکرار نمیشه قول دادم دیه;-):-*O:-)
پاسخ:
جیگر: آفرین به تو...
الهی عزیزم یه وخ سکته نکنی معلومه این سایت بدون جیگر من سایت نمیشه ببخشید دیه شوخی بودقول میدم دیه تکرار نشه بچه خوبی میشم:-)♥
پاسخ:
جیگر: مررررررررررررررررررسی...آفرین یه تو دختر آبجیه گلم
شوخی کرده ایم بابا هر هر هر کر کر کر جیگر جون شوخی بودیه
پاسخ:
جیگر:
آخه این چه کاریه با من میکنی؟!نمیگی من دریچه قلبمو تازه عمل کردم؟!نمی گی سکته می کنم این سایت بدون جیگر میشه؟!!!
نظر قبلیمو ثبت نکردین!:'(o_OX-(
پاسخ:
جیگر: واقعا کدومو؟!
من چک کردم همه نظراتت رو تایید نمودی ام 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">