مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

نیمه ی گمشده من

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

نیـمه گمشده من الان خیلی باید خسته شده باشی نه !؟

آخیییی طفلی از بس دنبالم گشته خسته شده !

جا داره از همین تریبون بهش خسته نباشید بگم

و بگــم که نا امید نشو "خواستن توانس" اســـت

به حرف اینایی هم که میگن گشتم نبود نگــرد نیست

گوش نده اینا خعععلی حسودن میخوان ما بهم نرسیم !!

خب دیگه تنبلی نکن بلندشو تلاشتو بیشتر کن تو موفق میشی

و من الله توفیق !!!

***

همکار بابام اومده خونمون میگه ماشالله پسرتون چه بزرگ شده چند سالشه؟!
بابام میگه :نمیدونم خیلی وقته داریمش
من :(((((((((
بابام:)))))))
همکار بابام :|

***

خواهرم داشت کوفته قلقلی درست میکرد (ظرفی که قلقلیا رو میذاشت داخلش کوچیک بود)
دیدم داره با خودش حرف میزنه
گفتم :چی میگی با خودت؟!
گفت دارم به قلقلیا میگم مسجدی بشینین همه تون جا شین!

***

باور کنید! اگه اول کتاب های درسی یه مثبت ۱۸می ذاشتن ما الان در همه ی رشته ها فیلسوف بودیم

***


ینی با اون شدتی که مامانم موقع ماشین روندن من آیت الکرسی میخونه!
عبدالباسط تو ختم باباش اونجوری قرآن نخونده

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۱)

aaaaaaaaaaliiiiiiiiii
پاسخ:
جیگر: مشکریمتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">