مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

هر کاری کردم نیومد بیرون ...

دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۲۰ ب.ظ

هر کاری کردم در نیومد ،مجبور شدم زنگ بزنم به خدمات شرکت glx.

***

الان که نه کولرا روشنن و نه بخاری..باباها نمیدونن دقیقا باید چیکار کنن...
هی الکی تو خونه راه میرن و در کابینتا رو بازو بسته میکنن.:D

***

شوخی پسرا
اولی :من ترمز ماشینشو میبرم یه کم دورِ هم بخندیم
دومی: حَـلــــه دادا
.
.
.
.
شوخی دخترا:
اولی: من مدادشو برمیدارم تو نگو دست منه
دومی : واااااااای
عجب هیجــــــــانی
باشه عزیـــزززززم

***

آرزو های من خیلی بی حیان چون هیچ کدوم جامه ی عمل نمی پوشن …
خیلی بی ادبن !
:)))

***

ینی میخام بدونم فردا هم که شوهر کردین وسط دعواتون میخواین بگین بیایم با هم دوست معمولی باشیم ؟؟!! :|

***

من تا همین چند وقت پیش فک میکردم gf مخفف ِ گوجه فرنگیه :| :| :| :D

***

بر طبق یک اصل قدیمی
اگر با یه نفر دعوا کردی
و دیدی فرار کرد
تو هم فرار کن
چون رفته سنگ بیاره!!!

***
آن چیست که چشم دارد ولی نمیبیند؟ پا دارد ولی حرکت نمیکند؟بال دارد ولی پروازنمیکند؟نوک دارد ولی غذا نمیخورد؟‏(یه ذره فکرکن بعد بروپایین‏)‏‏ ‏‏‏
‏۰‏‏
‏‏‏‏۰‏‏ ‏
۰‏‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏
۰‏ ‏
پرنده ی مرده‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏‏!‏

***
ماسک دونه ای ۷۰۰ تومن
چهارتا لیمو شیرین ۶۰۰۰ تومن
۹تا شلغم ۴۰۰۰ تومن
آقا سرما خوردیم ، سرطان که نگرفتیم !!!

***
کشیدن ترمز دستی ب هنگام دعوا؛قدرتی ب آدم میده ک فنون معبد شاعولین در چین یه همچین قدرتی رو نمیده.ینی احساس جتلی بودن ب آدم دس میده

***
ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﺩﯾﮕﻪ ﭘﺴﺘﻪ رفته کنار و ﺩﯾﮕﻪ ﺳﻮﮊﻩ ﺍﯼ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﺑﻬﺶ گیر ﺑﺪﯾﻢ ﺑﺨﻨﺪﯾﻢ !
ﻗﯿﻤﺖ ﭘﺮﺍﯾﺪ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﭘﺎﯾﯿﻦ !
ﻣﺮﻍ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻗﯿﻤﺘﺶ ﻋﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩﯾﻢ !
دلار هم خیله وقته بالا نرفته !
ﺍﺯ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﻦ ﻋﺎﺟﺰﺍﻧﻪ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ﻗﯿﻤﺖ ﯾﮏ ﺟﻨﺲ ﺭﻭ ﺻﺪ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﮐﻨﻨﺪ ﺗﺎ ﺷﻮﺭ ﻭ ﻧﺸﺎﻁ ﺑﻪ ﺟﻮوﻧﺎ ﺑﺮﮔﺮﺩﻩ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺳﺮﮔﺮﻣﯽ ﻫﺎﯼ ﺳﺎﻟﻢ ﺑﻪ ﻗﻮﺕ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﺎﻗﯽ ﺑﻤﻮﻧﻪ !

***
[تصویر: 320754-370445406395583-1380800397-n.jpg]
.
.
.
.
.
.
[تصویر: 1362851136290708_large.jpg]
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۸:۲۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">