مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

وای آقای مجری منو میگی؟

جمعه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ
  • آقای مجری :
    شعری که بلدی رو بخون

    فامیل دور :
    که با این درد اگر در بند در مانند ، درمانند

    مجری :
    اینوکه ۳۰ بار خوندی . معنیش چیه؟

    فامیل دور :
    اشاره داره به درهایی که واقعا در نیستن ، مثل نقاشی در روی دیوار. یعنی این دردها مارو شبیه اون درها میکنه.

    جیگر :
    گفتم غم تو دارم ، گفتا غمت سرآید، گفتی یا نگفتی ؟ گفتی یا نگفتی؟ گفتی یا نگفتیـــــی؟

    مجری :
    شاعر گفته به ما چه؟

    ببعی :
    It's nice to be important, but it's more important to be nice

    مجری:
    نه شعر فارسی بخون

    ببعی :
    در گلستانه چه بوی علفی می آمد ، به به!

    کلاه قرمزی :
    دستم استخون نداره ، نون خورده و جون نداره ، دیلا دیلای لالای لای لای

    پسرعمه زا :
    این بی‌تو پسر نمی‌شود یعنی چی؟

    مجری :
    میگه بی تو به سر نمی‌شود، یعنی بدون تو نمی‌تونم زندگی کنم.

    فامیل دور :
    وای آقای مجری منو میگی؟ من از بچی آرزوم بود شما بگی بی تو نمیتونم زندگی کنم

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۳۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱)

عکسش خیلی باحال بود کلی خندیدم (:
حسین یعنی تو هم مثل این دو کیلو سیبیل داری خخخخخ
پاسخ:
دخیخن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">