مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

وهابی فی الصلاة

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ

اقا شخصا عرض میکنم قبول باشه
...
اصن التماس دعا
.
.
.
.
.
خشوع وهابی فی الصلاة اتصال مباشر مع الملائکة. ..

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۷)

لطفاً سریع قضاوت نکنیداگه میشد کلیپش را میدیدیم وبعد هرچی بخواهیم بگیم،ممکنه که هنوز نیت نکرده باشه ودر حال خاموش کردن گوشی باشه،یا ممکنه صدای زنگش زیاد بوده وسط نمازش برای جلوگیری ازمزاحمت میخواسته صداشو کم کنه،ویا اینکه شاید در نماز ختم قرآن باشه که در اینحال بعضاً میگن نماز گذار میتونه قرائت امام را دنبال کنه.ممنون.
صرفا جهت اطلاع دوستان : 
لعن وهابی جایز است .. 
وهابی سنی نیست .. وهابی یه مخالف اسلامه و یه فرقه ی ضاله هست ... حلال رو حرام و حرام رو حلال کردن ... 
جسارتا تحقیق بفرمایید پیرامون وهابیت و لعنشون 
و پیرامون شرایط و جایگاه لعن 
کسی که خدا لعنتش کرده لعن ما هم دربارش ثواب داره ..
صحبتی در این باره بود قدم رنجه کنید وبلاگم 
پاسخ:
ممنون 
  • همون بازدید کننده ی ثابت سایت !
  • دوست گرامی من نمیدونم که شما از روی چی یه همچین حرفی میزنی که سر نماز هر کاری دلشون میخواد میکنن ! شاید منظورتون همین کلیپهای مضحک و مسخره ایه که بعضی از این عربهای بیکار میسازن که خوشی زده زیر دلشون و بدون ترس از خدا هر چیزی رو مسخره میکنن !!
    متاسفانه کم هم نیستن ولی این دلیل نمیشه که در مورد همه شون همین قضاوت رو کرد !
    یه روز توی پارک نشسته بودیم با خانواده که دیدم یه آقایی داشت دنبال قبله میگشت که نماز بخونه،بعد از کمی پرس و جو بالاخره پیداش کرد،فقط تعجب کردم که چرا شروع نمیکنه به نماز خوندن !! همش داشت زیر چشمی دور و برو نگاه میکرد و بعضی وقتا هم یه لبخندی میزد،باور کنید زن و بچه ش که پشت سرش بودن، هر سر و صدایی میکردن این بابا هم یه نیم چرخ میزد و نگاه میکرد ببینه چه خبره ... !
    هیچی دیگه، یکم که گذشت دیدم طرف رفت تو حالت رکوع !!!
    یعنی داشتم شاخ در میاوردم که این مدت داشت نماز میخوند مثلا ؟!! حالا اگه یکی از همین به قول شما وهابیها اونجا نشسته بود،میرفت واسه همه تعریف میکرد که این ایرانیها وقتی نماز میخونن،هر کاری که دلشون میخواد انجام میدن !!
    درست نیست برادر من،درست نیست !
    مشتی که شما میخواین نمونه ی خروار بگیرین،خیلی کمه !!
    در مورد نماز هم لطف کنید یه شب،از شبکه ای که بصورت 24 ساعته مکه مکرمه رو بصورت زنده نشون میده (مشخصات شبکه رو در آخر پیام میدم بهتون)،تقریبا از ساعت 21 به بعد نگاه کنید و ببینید که چقدر زیباست !

    مشخصات شبکه :
    نام شبکه : Saudi Quran
    مسیر ماهواره : Ku-Badr C/3/4
    فرکانس شبکه : 12015
    افقی-عمودی : V
    سیمبل ریت : 27500    3/4

    این شبکه فقط و فقط تصویر مکه رو بصورت زنده نشون میده و تقریبا همیشه نوای قرآن روشه و هیچ بحث و جدل دینی توش نیست !! فقط کعبه و قرآن !
    پاسخ:
    خیلی ممنون از لطفتون بابات آدرس
    ولی خوشبختانه ما ماهواره نداریم

    در مورد اون مشت نمونه خروار نیست میتونم بگم در مورد اون مثال فرد ایرانی که زدید ممکنه مصداق داشته باشه اما در مورد
    موجودات وهابی کاملن مشت نمونه خرواره /بنده خودم مکه مشف شدم و تمام سکنات این موجودات رو از نزدیک مشاهده کردم نه یک مورد بلکه چندین مورد
     
  • بازدید کننده ی ثابت سایت
  • دوستان عزیز،چرا ما ایرانیها خیلی راحت از ظاهر قضایا فوری برداشت میکنیم و حتی برای یک لحظه اندیشه نمیکنیم که شاید قضیه اینطور که به نظر میرسه نباشه ؟!!
    واقعا متاسفم واسه همه ی کسانی که بدون هیچ ترسی از خدا به بندگانش لعن و نفرین میکنن،بدون اینکه مطمئن باشند که طرف مستحق نفرین هست یا نه ؟!!
    خدا شاهده که من قصد طرفداری از هیچ گروه خاصی را ندارم ولی همیشه سعی کردم که مراقب رفتار خودم نسبت به دیگران باشم که مبادا به اشتباه،دل کسی را بشکنم که چه بسا نزد خدا قربش بیشتر باشه !!

    و حالا میخوام در مورد این عکس توضیح بدم که خودتون کلاهتون رو قاضی کنید که آیا کار درستی کردین که بهش توهین کردین یا نه ؟!
    این تصویر مربوط میشه به نماز تراویح ماه مبارک رمضان،که بعد از نماز عشا یعنی حدود ساعت 21 شروع میشه و تقریبا تا ساعت 24 طول میکشه !
    در این نماز که 30 شب ماه مبارک رمضان،هر شب برگزار میشه،کل قرآن رو در طول 30 شب ختم میکنن و به همین خاطر هم هست که خیلی طول میکشه؛ حالا اگه به تصاویر ویدیویی این نماز با شکوه نگاه کنید،میبینید که خیلی از نمازگزاران که قرآن رو بصورت کامل حفظ نیستن،از روی قرآنی که به دست میگیرن و یا هر وسیله ی دیگری مثل موبایل یا تبلت و ... ،همراه با امام جماعت قرآن رو از رو میخونن،و این تصویر هم کاملا گویای همین قضیه س !!
    دوستان گرامی ازتون خواهش میکنم،سعی کنید همیشه قبل از تصمیم گیری در مورد موضوعی که اطلاع چندانی ازش ندارین،خوب در موردش فکر کنید،مبادا حرفهای شما باعث رنجش دل کسی شود و خدای ناکرده موجب ناراحتی خدا گردد !
    اصلا اینا همه ش به کنار،تمام گذشتگانمون هر کاری کردن با خودشون،شما سعی کنید آدم خوبی باشد،چون طبق آیه ی 141 سوره ی مبارکه ی بقره ،هرکس مسئول کارهای خودش است !
    سپاس
    پاسخ:
    حالا ماکه در مورد این نمازی که شما میگید اطلاعی نداریم

    ولی کلن موجودات جالبین
    سر نماز هر کاری دلشون میخواد میکنن(باد معده و...)

    این نمازشون هم که کل قرانو میخونن خودش جای بحث داره

    عالی بود

    خدا خودش جواب اینا رو بده

    پاسخ:
    انشالله
    سلام خیلی باحال بود...
    متشکرم
    جدا بامزه بود...
    .
    خدالعنتشون کنه





    پاسخ:
    انشالله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">