مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

٢٠٦ سفید مقصر بوده!

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ

من میگم ٢٠٦ سفید مقصر بوده!!!

اول ٢٠٦ سفید زده به اون ٢٠٦ سفیده، بعدش ٢٠٦ سفید زده به این ٢٠٦ سفیده که میبینید :))
٢٠٦ سفید هم دیده، ٢٠٦ سفید زده به ٢٠٦ سفید و ٢٠٦ سفید زده بغل نگاه کنه . راننده ٢٠٦ سفید زنگ زده به پلیس و گفت:
یه ٢٠٦ سفید زده به ٢٠٦ سفید و ٢٠٦ سفید زده به ٢٠٦ سفید، زود خودتونو برسونید تا اینا ماشیناشون قاطی نشده!!
حال من میگم مقصر ٢٠٦ سفیدس
نظر شما چیه !!؟ :|

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۳)

مقصر اون درختس. !!!!!!!!!!

من میدونم!!!!!!

پاسخ:
جیگر: احسنت به شما درست گفتین تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
  • یکی از برابچ
  • نه، به نظر من 206 سفیده مقصره!
    من نظری ندارم ولی از تو خواهش میکنم حتما برو استخدام راهنمائی رانندگی شو

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">