مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

پیشا پیش تولدم مبارک....!

چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

خوب شد انقلاب شد خواننده ها رفتن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شما 1 درصد فکر کن
تیتراژ ماه عسل رو میدادن شهرام شب پره بخونه
:))!!!
ایول ایوله !!! ماه رمضون خوش هیکله !! مهمونم واسه افطار پشت دره "!!!:D

***


بعضیا توپروفایلشون مینویسن:
من متولد ابانم
من متولد مهرم
من متولد تیرم
.
.
.
برادر من ،خواهر من،افتخاره مگه؟؟ متولد هرماهی هستی باش؛ فقط آدم باش !
مثل یک مردادی ! :)))


***

اون بچه مردمی که همیشه پدر مادراتون ازش تعریف میکنن و بهتون سرکوفتشونو میزنن،منم! حلااااااال کنید :D

***


میگن مستحبه اذان که تموم شد افطار کنید... والا اذان که تموم میشه ما داریم سفره رو جمع میکنیم :|

***


چند روز بود من نبودم ببخشید ...!!! همسایمون مسافرت رفته بود مودمش رو خاموش کرده بود ...!!!


***

پشه نشسته بود، اومدم بزنمش فرارکرد
حتما قیافه من یادش مونده شب بیچارم میکنه !!!:(

***


بچه که بودیم وقتی روزه نمیگرفتیم، مادرمون از زلوبیا بامیه افطار محروممون میکرد.
از همون بچگی تحریم رو تجربه کردیم ما !!!

***


امید وارم اون قدر فرهنگ سازی بشه که تا آدامس رو از جیبیت در آوردی همه نگن به ما هم بده:D

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۲)

ایول
اخه منم مردادیم
پاسخ:
همه مرداریا دستا بالا 
تــــــــــفــــــــــلـــــــــــــــــدت مبارک
پ شیرینش کووووو هان؟!!
پاسخ:
پسرعمه زا :
باش تا بت بدم !!!!!!!!!!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">