مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

چای توی لیوان براتون بریزم یا استکان؟

پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ


 خوبی ما شمالیا اینه که تعطیلات تا سر کوچه هم بریم رفتیم شمال

***


قبل از گرانی، مامور راهنمایی رانندگی:
پراید حرکت کن! مگه با تو نیستم؟
بعد از گرانی همان مامور:
راننده محترم پراید منتظر حرکت شما هستیم!


***


 آشپزه اومده تو تلویزیون می گه می خوام یه ساندویچی آموزش بدم که دانشجوهایی که تو خوابگاه هستن و فر ندارن روی همون گاز کوچیک بتونن تهیه کنن.
حالا مواد اولیه ش چی بود؟
گوشت بوقلمون دودی، پنیر پتزا، نون تست، سس فرانسوی و سایر مخلفات!


***


یه مثل جدید هست که می گه:
حق به حقدار نمی رسه
حق به پولدار، شانسدار، پارتی دار، گردن کلفت دار می رسه


***


یکی از تفریحات دوران کودکیم این بود که چندتا لیوان آب میخوردم. بعد دراز می کشیدم و شکممو تکون می دادم
از تو شکمم صدای آب میومد!
احساس سواحل صخره ای بهم دست میداد

***


یارو میگه عسل خوب دارم 57 هزار تومن خوانسار هم هست 30 تومن. 7 تومنی و 3 هزار تومنیش هم دارم.
فکر کنم این آخریه آزمایش ادرار زنبوره بود!


***


تو بانک بودم یه خانم پیری خواهش کرد با گوشیم شماره نوه اش رو بگیرم شماره حساب رو یادداشت کنم
شمارشو گرفتم گوشی رو دادم به خانومه
دیدم هی می گه: ننه صدای نوارتو کم کن بفهمم چی می گی
ننه گوشام سنگینه
ننه صدات واضح نمیاد
صدای نوارتو کم کن
کنجکاو شدم ببینم چه خبره. گوشی رو ازش گرفتم دیدم یه ساعته داره با پیشواز ایرانسل حرف می زنه!


***


سال های ساله دارم پیتزا می خورم
ولی هنوز فرق بین پیتزا مخلوط و با پیتزا مخصوص نفهمیدم


***


برام اس ام اس اومده، از اتاق دویدم سمت گوشیم بابام تا منو دیده میگه:
اس ام اس اومده پسرم استخوون که نیست!


***


یکی از فامیلای دورمون اومده عیادت مامانم بهش می گم حاج خانوم چای توی لیوان براتون بریزم یا استکان؟
می گه ننه من نیومدم یه سر بزنم برم که. یه چن روز هستم با من تعارف نکن توی لیوان بریز برام!
فقط تونستم با خیس کردن دمپایی توالت خودمو آروم کنم

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱)

خیلی باحال بود
مخصوصا اون پیر زنه! :)))))))))))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">