مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

چیستان

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ب.ظ

یک درخت بسیار بسیار بلند نارگیل بود و 4 حیوان در زیر آن :



یک شیر
SimaJo0n-7847-88c205

یک میمون
SimaJo0n-7847-600b61

یک زرافه
SimaJo0n-7847-0ee174

و

یک سنجاب
SimaJo0n-7847-0d13f7


آنها تصمیم گرفتند که مسابقه بدهند ببینند که کدامیک برای برداشتن یک موز از درخت از همه سریعتر بالا می رود.

فکر میکنی کدامیک برنده می شود؟

جواب سوال بازگو کننده شخصیت توست پس با دفت فکر کن جواب را در زیر ببینید

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


اگر جوابت:
شیر است = خسته و کسل هستی
میمون = گیج هستی
زرافه = کاملاٌ تعطیل هستی
سنجاب = نا امید هستی
چرا؟

برای اینکه :درخت نارگیل که موز نداره!!!!!

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۴)

اغا من بالاشو نخونده بودم خخخ
پاسخ:
جیگر: :)))))))))))))))))
سلام.......خخخ تو متن سوال به درخت نارگیل اشاره نشده ها
پاسخ:
جیگر: مدیونی اگه فک کنی اشاره شده :)))))))))))))))))))))

سلااااااااااااااااااااام  بروبچ گل طووووووووووفانی.

کلا من تو همه چییییی صاحب نظرم.ههههههه

میخواستم بگم بابا من خودم دیدم درخت نارگیل موز میده. ی بارم خودم رفتم موزشو چیدم . لطفا اسممو جزو اون چهار تا موجود اضافه کنید چون صد درصد خودم برنده ام ...

پاسخ:
جیگر: آورین....یعنی آوریناااااااااااا تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
عاقااومدم بگم اشکال تایپی دارید آخه درخت نارگیل که موز نداره!!!!بعدفهمیدم کمی آی کیولازم است تامتوجه بشوی!!خسته نباشی
پاسخ:
جیگر: سلامت باشیتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">