مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

کارت بسیج فعال ژاپن

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

اینایی هستن که میگن دنیا اسمش دخترونست وفا نداره ، خُب شماها صداش کنید “جهان”
کشتن مارو با این بهونه هاشون ..

***

اسم پیتزافروشی ها اگه همینجوری پیش بره؛
پدرخوب
پسرخوب
پدرخوانده
پسرخوانده
پدرسوخته
پدرسگ
کلا آینده خوبی برای این صنف دیده نمیشه، 
بهترین اسم"عمه خوب"

***

احمدی نژاد : 8 سال پیش که اومدم من کارت شارژ 2 تومنی ایرانسل چند بوود؟؟
مجری : 2 تومن ...
احمدی نژاد : الان که دارم میرم چنده؟؟؟
مجری :|
ملت :|
هیچ کس تنها نیست :|
اوباما :|
من :|
احمدی نژاد =)))))

***

پسره به هزار امید از نامزدش می پرسه
از کجا بدونم منو واسه خودم دوست داری؟
برگشته میگه:
قیافه و هیکل که نداری
بچه مایه دارم که نیستی
اخلاقتم که گند دماغه
به جز خودت چیزی واسه دوست داشتن نمی مونه عزیز دلم!!

***

پسرخالم ایپدشون گذاشته بود رو زمین من فک کردم
از این ترازو دیجیتالاس رفتم روش ...
ینی بیچاره کور شد اینقد گریه کرد !!! 
من چمیدونستم خــــب

***

ﺍﻭﻥ ﻋﻼﻣﺖ ﻣﺄﻣﻮﺭ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﺣﺎﮐﻢ ﺑﺰﺭﮒ ﮐﻪ ﻣﯿﺘﯽ ﮐﻮﻣﺎﻥ ﺩﺍﺷﺖ،
ﯾﮏ ﭼﯿﺰﯼ ﺗﻮ ﻣﺎﯾﻪ ﻫﺎﯼ ﮐﺎﺭﺕ ﺑ ﺴ ﯿ ﺞ ﻓﻌﺎﻝ ﮊﺍﭘﻦ ﺑﻮﺩ‬ !!!

***

رو علامیه مرگ یه بابایی نوشته بود :پدر از وقتی رفتی گرمایه اتاقم رفته!
فک کنم خیلی دقیق منظورش کولر بوده

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">