مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

گفتگوی زن و شوهر جوان!!!

دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

                    زن:ببینم حقوق این ماهت کجاست 
[تصویر: 0.506617001329850916_irannaz_com.jpg] 

بقیش تو ادامه مطلبه

                             زن :بذار جیباتو بگردم! 
[تصویر: 0.541452001329850916_irannaz_com.jpg] 
زن (در حالی که جیب پشت شلوار شوهرش رو چک می کنه) : پس کجا قایمش کردی ذلیل مرده؟! 
شوهر (با گریه) : به خدا تو جیبام نیست! 
[تصویر: 0.556469001329850916_irannaz_com.jpg] 
             زن: ای وای اونجا رو کیفم گذاشتیش! 
             شوهر: امون نمیدی بهت بگم که 
[تصویر: 0.575914001329850916_irannaz_com.jpg] 
زن: مرسی عزیزم بیخود نیست من اینقدر دوست دارم! 

[تصویر: 0.590875001329850916_irannaz_com.jpg]

  • موافقین ۷ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۸)

ای بابا هی میگیم بچه باحالی هستین باز داری بی جنبه میشیناااااا
ولی خدایی ربطی نداشت فک کنم از اثار این امتحانائه منم همینجوری بودم تا شنبه ساعت2 ک امتحان فیزیک دادم ولی دوشنبه امتحان ادبیات دادم شوهرخالم دبیرم بود سوالا رو داد الان رو فرمم 4شنبه هم امتحان زبان دارم5ساله کلاس زبان میرم حرفه ایم نخونده بیستم الان کبکم خروس میخونه شما رو هم میبخشم چون درکتون میکنم.خخخخخ
مثل همیم همه نویسنده ها و خواننده ها خدا ب خیر بگذرونه.خخخخخخخخخ
پاسخ:
خیلی هم خوب
چ ربطی داشت؟؟مگه من گفتم شبیه گرگ بیابونی؟؟؟
پاسخ:
آقا شما خوب !!
اشتباه کردیم !!!!!!!!


خواهش قابل شما رو نداشت ولی خدایی واضح نوشتم چشم حتما ینی خونه عمم ک نمیخوام برم گفتم حتما
بازم دمتون ولرممممممممم
دستتم از صورتت بردار قیافتو ببینم شبیه چی هستی.خخخخخخخ
کلیک میکنم رو تبلیغتون دیگه چقدر جلبکین؟؟خخخخخخ
پاسخ:
ممنونم از اظهار لطف و محبت شما آقا مهران
شرمنده میکنی مارو
::f45d4::
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چشم حتما فقط بخاطر سایت خوبتون
پاسخ:
چی چشم؟
توپ بود در حد تیم ملی رو تبلیغتونم کلیک کردم ایوووووووووووول دمتون ولرم مثل همیشه
پاسخ:
دم شما گرم
تبلیغ ما رو پیش دوستان بکنید

تو شبکه های اجتماعی هم اگه هستید همینطور

:64213_persiana_mer3
جالب بود دستتون درد نکنه
پاسخ:
قابل شما رو نداشت:4lqqtqv:
خیلی باحالید
پاسخ:
مر30
باحالی از خودتونه:88pk::
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">