مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

گوسفند زنده موجوداست

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

عمه ی توماس ادیسون مجددا در بیانیه ای به مردم شریف ایران اعلام کرد:
توماس فقط برق را اختراع کرده است لطفا به خاطر قبضش ما را مورد عنایت قرار ندهید


***



میدونی تلخ ترین چیز زندگی چیه؟
در فریزرو باز کنی و قالب بستنی شکلاتیو ببینی و خر کیف شی
ولی وقتی بازش کنی توش پیاز سرخ کرده فریز شده باشه

***

یه پسرخوب اونه که گوشی هرکی اومد دستش فوری اسم بلوطوثشو عوض نکنه بذاره "گوسفند زنده موجوداست

 

***

چهارتا از مهم ترین دست آوردهای دانشگاه:
-
اس ام اس دادن بدون نگاه کردن به موبایل
-
خوابیدن در حالت نگاه کردن به کتاب
-
کار گروهی در هنگام امتحان
-
حرف زدن بدون تکون خوردن لب !!!

***

جورابای همه ی پسرا به ۲نوع تقسیم میشه:
۱- کثیف
۲- کثیف قابل پوشیدن

***

چن وق پیش ی نیم سکه خریدم، الان سه هفتس روزی هیجده بار دارم قیمت سکه و طلا رو توی بازار پیگیری میکنم!
خدا یه چی می دونس مارو تاجر نکرد!
والااااا!

***

تو تاکسی نشسته بودم یه خانومه با پسرش هم بغلم بودن یهو پسرش به مامانه گفت مامان یادته تو خونه دایی گوزیدی؟ یهو مامانه به راننده گفت همین جا پیاده میشیم بیچاره انقدر هول شده بود در ماشینو زد به یه ماشینه راننده گفت خانوم گوزیدی که گوزیدی ریدی تو ماشین.

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۳)

بابا دمتون گرمممم

خیلی از سایتتون خوشم اومده امیدوارم همیشه سرزنده باشید فقط یه خواهش دارم اگه لطف کنید قسمت سوتی و کلیپ طنزو بیشتر کنید

بازم ممنون

پاسخ:
چش 
یه ماهی بود بیمار بودم و نتونستم بیام اینجا دلم واقعا تنگ شده بود این هفته که اومدم مطالب قبلی رو هم خوندم زیاد اهل نظر دادن نیستم ولی همه مطالبتونو دنبال می کنم و دعاتون می کنم چون سایت سالمی دارید از خدا خواستم همین طور که سعی می کنید  سالم و اصولی دل مردم رو شاد کنید و لابه لای مطالب حجاب رو هم ترویج کنید خداوند مهربان نیز دل شما رو در هر دو دنیا شاد  و دور از آتش  خودش نگهداره
 شما خودتون لایک اید نیاز به لایک کردن ندارید. پاینده باشید
پاسخ:
ممنون از این همه لطف 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">