مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

یه سوال واسه من پیش اومده؟!!!!

سه شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

آیا نگاه کردن به لبه خندانه پسته برای لذت حرام است؟!!!!

***

در روایاتی آمده دخترا وقتی بیشتر از سه نفر یه جا جمع میشن حتی میتونن رابطه لیلی و مجنون رو هم
خراب کنن :))) 

***

چرا از همون ماده ای که تو شامپو بچه استفاده میکنن که چشمو نمیسوزونه تو شامپویِ ماها استفاده نمیکنن؟؟؟ چشِ ما چشِ سگه؟؟

***

یه قانونی دخترای دانشجو دارن به این عنوان :
دیر رسیدن بهتر از زشت رسیدن است . . .

***

مگه عمر پشه سه چهار روز نیست؟ چطوری توی این چند روز می‌تونه یاد بگیره که مگس‌کش دید باید قایم شه؟! : |

***

من به مسئولین هشدار میدم!
اگه اینترنت قطع شه من میرم دختربازی میکنم!
همین عمه‌ی شما امکان داره قربانی هدفهای پلید من شه آقای مسئولین عزیز به فکر خودتون نیستید به فکر عمتون باشید :| !!

 

***

 

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">