مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

یک روز عادی در آبودان

دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۰۰ ب.ظ

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۲)

  • یکی که سایتتون براش مثل یخچال می مونه:))
  • سلام
    تمسخر اقوام ایرانی ممنوع است
    البته ببخشیدا
    به خاطر این که خیلی اصرار می کنی از این به بعد هر وقت اومدم سایتتون یه کلیک رو همه تبلیغاتتون می کنم
    خوبه؟
    پاسخ:
    دم شما قیژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ
    خیلی ممنون
    همیشه شادو سلامت باشید:)


  • حسن امکانی
  • سلام داداش
    من از سایت شما خیلی خوشم اومد
    شماهم قدرت گرفته از بیان هستید آره؟؟!!!
    منم یه سایت دارم و چندتا راهنمایی کوچولو میخواستم:
    1. چه جوری خودت تگ ساختی مثلا: لوگوی ما
    2. چه جوری قسمت تبلیغات رو بنر هاش رو تعویض کردی
    3. منوی سمت راستت رو چجوری درست کردی
    ممنون میشم راهنمایی کنی
    حتی اگه خواستی رمز اکانتم رو هم میدم اما خواهش میکنم کمک کن

    تازه یه راهنمایی هم درباره قالب وبلاگم کن که با توجه به مطالب مختلف کدوم قالب براش خوبه
    ممنون داداش
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    این ها تغییرات و من به بیرون این سایت های طراحی قالب دادم برام اعمال کردن
    همیشه شاد و موفق باشید:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">