مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

یک صحنه اکشن و خیلی هندی!!!

پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ

 

فیلم هندی

 

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۸)

عمرا صحنه  ویژه باشه
فیلم هندیه دیگه...
خخخخخخخخخخ تف
پاسخ:
جیگر: بههههله 
داش حسین ولی خدایی باحال نگفتم؟؟خخخخخخخخخ
این کیه بدونه اسم پاسخ میده؟؟؟
من گفتم بعد امتحانا18ام ب بعد رفیقامو میارم
منم بزارین تو صف میخوام نویسنده شم
ولی کم اوردیاااااااااا.خخخخخخخخ
پاسخ:
فامیل دور:
در مورد شما هنوز به اجماع نرسیدم با خودم
عاقا من ی بار این حرکتو تو تهران دیده بودم این حسین چن تا دختر دیده بود جوگیر شده بود ی دفعه پرید تو ماشین تموم شیشه رفت تو دستش دوماه بیمارستان بود ی هفته فقط طول کشید اون شیشه ها ک تو تنش رفته بود رو دربیارن حسین جان دادا من سکوت میکنم بقیه ماجرا رو خودت بگو.خخخخخ
معذرت انقدم گفتم فقط میخواستم مردم درجریان باشن در شرایط خاص چیزای باور نکردنی هم ممکنه اتفاق بیفته.خخخخخخخخ
خیلی توپ جیگر دمت ولرم
(من میخوام نویسنده شم عاقا)با تشکر منو بزارین تو صف من خیلی وقت پیش گفتم این قرمز کلاه گفت این بیاد من میرم خو بره منم گناه دارم
حسینم گفتش وضعیتت خیلی داغونه گناه دارم خو
منم میخوام بشمممممممممممممممممممم
مهرسی
پاسخ:
ببعی:)
ببینیم کچل چی میگه

فامیل دور: آخه من به تو چی بگم جوجو :121fs725372:
تو قرار بود با رفیقات بیایی چی شد؟:kar:=))

خودتون نوشته بودین..

دوس ندارین خب نویسندتون نمیشم!

اصلا اصرار نکنین..!

نننننننننننننننننهههههههههههه!

اصلا افتخار نمیدم!!

پاسخ:
ببعی:
بابا این پسر عمه زا یه تختش کمه شما به دل نگیر 
  • الناز احمدی
  • عالی بود!

    ی سوال؟سایت شما چندتا نویسنده داره؟؟؟؟

    درضمن من چی قرار بود بنویسم که تو وبلاگم گفته بودین؟؟؟؟

    پاسخ:
    پسر عمه زا :
    چند تا ........ فک کنم 6 تا × نکنه شما هم میخوای نویسنده بشی !!
    نیدونم !!
    ای تو روح هرچی چاخان و دروغگوووو.....
    پاسخ:
    پسر عمه زا :
    بشمار .........::fdf5454::
    سلام دوست عزیز.
    ممنون که به وب خودتون سر زدید.
    فرمودید تبادل لینک کنیم. با افتخار لینک شدید.
    البته متأسفانه امکان درج لوگو نداریم.
    موفق باشید
    پاسخ:
    تشکر :64213_persiana_mer3
    شما هم لینک شدید
    اما کاش می شد تبادل لوگو کنیم
    اگر موافق بودید خبرم کنید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">