مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

ﻧﻪ ﻣﺠﺮمه ﻧﻪ ﺑﯿﻤﺎﺭ

شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

ﺍﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺟﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﻦ ﻭﻟﯽ ﺳﺮ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺧﺎﻟﯽ ﻣﯿﮑﻨﻦ

ﻧﻪ ﻣﺠﺮﻣﻦ ﻧﻪ ﺑﯿﻤﺎﺭ !

ﻋﻨﻦ آقا عن

 

***

 

ای کسانی که قراره عیددیدنی بیاین خونه ما..
.
.
.
.
.بعد دست کنید تو آجیل پسته ها رو جدا کنید،
بدانید و آگاه باشید
هر لبخند من در آن لحظه به شما
.
.
.
.
.
.
.بار گناهان عمه ی شما راسنگین و سنگین تر میکند،باشد که کمی مراعاتِ کنید

 

***

 

 یه شب خونه تنها بودم , یهو صدای خنده از حیاط شنیدم , گفتم برم بیرون ببیم کیه...

رفتم تو حیاط و چند متری رفتم جلو وایسادم بازم دیدم میخنده , بازم یه خرده رفتم جلو چن

دیقه وایسادم , بازم صدای خنده اومد داشتم خودمو خراب میکردم ولی بازم رفتم جلو...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

الان فهمیدین حیاطمون بزرگه یا بازم برم جلو؟؟؟

 

***

 

می بینم از تو آشپزخونه صدا میاد
رفتم می بینم داداشم هی در یخچالو باز و بسته میکنه …
میگم :چرا همچین میکنی؟ درش کنده شد
میگه: دارم رفرش میکنم ببینم چیز جدید پیدا می کنم یا نه !!
ای خــــــــدا این خوشیــارو از مـــا نگیر خخخ

 

***

 

عمرن اگه قبلن دیده بوده باشی....

 

 

 

 

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">