مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

ﻭﻗﺘﯽ ﻣﻦ ﻣُﺮﺩﻡ

چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵ ق.ظ

بعضیا توپروفایلشون مینویسن:
من متولد ابانم
من متولد مهرم
من متولد تیرم
برادر من، خواهر من، افتخاره مگه؟
متولد هرماهی هستی باش، فقط با حال و با مرام باش مثل یک مرداد ماهی

***

یکی ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯼام ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﺜﻼً
ﭼﻨﺪﺗﺎ ﺯﻥ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﮕﯿﺮﻡ، ﺑﻌﺪ ﺧﻌﻠﯽ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻣﻬﺮﺑﻮﻥ ﻭ
ﻫﻤﺪﻝ ﺑﺎﺷﻦ ﻫﯽ ﺻﺪﺍﺷﻮﻥ ﮐﻨﻢ ﻋَﯿﺎﻻﺕ ﻣﺘﺤﺪﻩ!!!
(((((:

***

ﻭﻗﺘﯽ ﻣﻦ ﻣُﺮﺩﻡ
ﺗﻮﺭﻭ ﺧﺪﺍ ﺑﺎ ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ ﻧﯿﺎﯾﻦ ﺧﺘﻤﻢ | :

ﻣﻬﻤﻮﻧﺎ ﻣﻨﻮ ﯾﺎﺩﺷﻮﻥ
ﻣﯿﺮﻩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

***

دیروز دختر خالم گوشی جدید خریده SMSداده اگ گفتی من کیم!؟
خدایا من سرمو کجا بکوبم؟؟

***

دختره زنگ زده برداشتم، گفت سلام وقطع کرد!
اس داد گفت :اشتباه گرفتم شمارمو پاک کن لطفأ!
۵دقیقه بعد اس داد پاک کردی؟
۷دقیقه بعد :الو؟
۹دقیقه بعد :داداشم لاته ها میگم بکشتت!
۱۱دقیقه بعد :کثافططططط!
من؟؟
داداش لات؟؟؟
ایرانسل؟؟؟؟
هیچکس تنها

***

طرز نمره گرفتن پسرا و دخترا از استاد مرد
پسرا :استاد به جون مادرم خرج خونه و دانشگارو خودم میدم، دو شیفت کار میکنم،
واسه همین نمره نگرفتم!
دخترا :استاد

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵ ق.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">