مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

آخر همینجوری از رو ش رد میشم

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۰۰ ب.ظ

اون از پست کل کل قبلی که  پست منو دزدید و ورداشت اسم منو زد

اینم از این که هرچی من میگم هی مخالفت میکنه(در مورد بهبود سایت)

آخر با پرایدم همینجوری از رو سید (اون یکی نویسنده) رد میشم

حالا داشته باشین...

 

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱۵)

خوبه اوقات فراغت رو پر می کنه
پاسخ:
جیگر: :)
  • زهرا شفیعی
  • الان حوصلم سر رفته نشستم به دوستام پیام میدم شمارتون از گوشیم پاک شده یه میس بزنید سیو کنم به جان خودم اگه یکیشون میس نزده باشه
    تو فکر اینم قبل دوستی با افراد ازشون تست هوش بیگیرم l:
    پاسخ:
    خیلی هم عالی
    میسی داداش سید این حسین بوووووق بهم جایی و معرفی نکرد
    پاسخ:
    همینی که هه
    هر دوتون میگین قالب وبلاگم زشته ):
    پاسخ:
    ولی مطالبتون خیلی خوبه قالبتون هم میشه عوض بشه و بهتر بشه
    به اینجا http://www.theme-designer.com/ سر بزنید قالب های خیلی زیبا با طراحی فوق العاده و رایگان دارن
    یه قالب دارن مخصوص امام زمان که خیلی محبوب و  پر کاربرد هم هست
    :(
    پاسخ:
    چرا چیزی شده؟
    پس دیگه ایراد بگیری جف پا میام تو صورتت
    پاسخ:
    منو بگو که به فکر تو ام
    خب خودت یه قالب خوب بهم بده
    پاسخ:
    وخ ندارم
    راستی آشجال چرا قالب وبلاگ من بده):
    پاسخ:
    بهتر از این میتونه باشه
    نبدونم
    ولی چت روم گاهی میرم اما الان تو ترکم
     من تا الان فیسبوک نرفتم آخه میگن محیطش بده
    پاسخ:
    نوبابا
    به خودت بنگر اگر نمیتونی خودت رو نگه داری نرو
    بطور کلی هم از چاقومیشه برا قتل استفاده کرد هم برا جراحی و نجات جون
    نوچ نیستم
    تو هستی آیا
    پاسخ:
    گفتم که بری بپسندی ما را
    الهی خودم با اون ماشین زیرت کنم
    آنلاین نشستی جواب بدیااااااااا بزار یه دقه بگزره ندید بدید
    پاسخ:
    پ چی
    مدیریت فعال اینه دیگه

    تو  تو فیس بوک یا کلوب اینا هم هستی؟
    برو لایک کن دیگه
    باشه نظر نده داداش نااااااااااااامرد منم دیگه نمیاااااام ):
    پاسخ:
    حالا قهر نکن تو هم خوبی
    بیخود میکنی داداش سید و زیر کنی
    مطالب اون با حال تره [زبان]
    نامردا من برا شوما کلی نظر گذاشتم شماها برا وبلاگ خوجل من نظر ندادین[ناراحت]
    قهرم ):
    پاسخ:
    سارا جون اون مطلب هایی که باحال تره مال منه
    اسم نویسنده مطلب زیرشه
    چشاتو وا کن

    اصنم نظرم نمیدم
  • مـــَــــهدی یــــــ85ـــــار
  • "مـَـهــدی یــــ85ـــار" با دو پست بروز است...
    ..................................................................
    * سلام «بهـــــــــــار»
    *دست دلم میرسد آخر...
    ..................................................................
    با حضور و نظر خود مفتخرمان کنید...
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون که خبرم کردید
    به روی چشم سر میزنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">