مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

آسایش ندارم من اصن خداجون

دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۱، ۰۷:۲۱ ب.ظ

پروردگارا
.
.
.
..
:|
.
.
.
ینی من با خداام میخام دوکلوم صحبت کنم شما باس بیاین این پایین ببینید!!!
آسایش ندارم من اصن خداجون ;)))))

***

تا خودکار رو دستت میگیری میخوای درس بخونی
.
.
.
.
.
.
...
میبینی استعدادت کمتر از پیکاسو و ﺍﺳﺘﺎﺩ فرشچیان نیست!


***

چند روز پیش اتفاقی توی مجله یه مطلب خیلی تکون دهنده درباره مضرات سیگار خوندم که واقعا شوکم کرد!!!
.
.
.
.
..
.
منم تصمیم گرفتم که دیگه مجله نخونم!!!! :-|



***



  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۱، ۰۷:۲۱ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۵)

  • علیرضا خوش منظر
  • آقا سید و حسین!!!!
    خیلی خوبه 
    میدونید که عاشق وبتون هستم 
    ولی ...
    بعضی جا ها بی پرده صحبت کردید !!
    یکم شاید جالب نباشه @!!
    مخصوصا اگه ادم با خانواده یا ناموس باشه !!!
    من کلی تبلیغ وبتون رو کردم!!


    پاسخ:
    دم شوما گرم
    چشم حتما رسیدگی میشه
    خیلی جالبن ضمنا ترووولهات بهسشون جداس هنوز دارم غلت میزنم
    پاسخ:
    سلامت باشید
    ما رو به دوستان خود معرفی کنید
  • امیرحسین رعایی
  • سید خان
    می دونم که نهی از منکر فراموش شده
    اما توی این جوک به هیچ چیز خنده نمی شه الا اون مسخره کردن یه بچه حزب اللهی
    واقعا توقع نداشتم!
    پاسخ:
    از نظر راهگشای شما ممنون
    اصلاح شد
    یا علی
    سلام خنده حلالت جالب بود .البته بگم همه اش حلال نبود یک مقدار شبه ناک هم بود .چون در بعضی جملات خیلی رکیک و زشت بکاربرده شده بود .سعی کنید حلال ترش کنید.یا علی.
    پاسخ:
    علیک سلام
    خیلی ممنون سرزدی
    در همین فکر هم هستم انشالله که اصلاح تر بشود
  • امیرحسین رعایی
  • یه نفر این جمله رو واسه من ترجمه کنه

    "شما ها هنوز وجود دارین؟"

    اسمش رو گذاشتین خنده ی حلال؟؟؟؟
    آقا سید...
    احتمالا هنوز فرق خنده حلال، با خنده به مقدسات بچه حزب اللهیا رو متوجه نشدید!
    پاسخ:
    یکی از مهمترین کاربرد های طنز بیان انتقادات و شکایات در قالب طنز هست
    شما میتونی بهش بخندی
    اما میتونی به زوایای پنهانش هم توجه کنی
    با قاطعیت میگم که زوایای پنهان این جک این و بیان میکنه که امر به معروف و نهی از منکر تو جامعه فراموش شده تو بین همین بچه حزب الله ای ها
    حواست باشه که منم دارم تو همین جامعه که تو توش زندگی میکنی زندگی میکنم
    شاد باشی:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">