مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

آموزش نحوه شرکت در برنامه هنرپیشه / شماره تلفن برنامه honarpishehshow.ir

“هنرپیشه” شبکه نسیم، برنامه جدید و مخاطب محوری است که قرار است به زودی از این شبکه پخش شود. این برنامه اختصاص به افرادی دارد که علاقه زیادی به هنرپیشگی و بازیگری دارند.

آدرس سایت هنرپیشه شو:

honarpishehshow.ir

نحوه شرکت در مسابقه هنرپیشه شو

اپلیکیشن پات رو نصب کن.

دوم برو به بخش هنرپیشه شو، شرایط و مقررات رو با دقت بخون و اگه باهاشون موافق بودی به ما اعلام کن.

سوم فرم ثبت نام رو پر کن.

چهارم یکی از سناریو هایی که بهت پیشنهاد دادیم رو انتخاب کن و با شرایطی که در ادامه توضیح می دیم، بازی کن، از خودت فیلم بگیر و برای ما ارسال کن.

چگونه باید برای مسابقه هنرپیشه شو فیلم گرفت؟

اگر با موبایل فیلم می گیری، گوشی رو افقی قرار بده.
زمان ویدیو، کمتر از دو دقیقه و حجم فایل هم کمتر از ۲۰ مگابایت باشه. اگه زمان و حجم بیشتر باشه، نمی تونی آپلودش کنی.
فرمت فایل تنها ، mp4 , mkv یا mov باشه. غیر از این باشه، باز هم برای آپلود به مشکل می خوری.
اگه فیلمت رو آپلود کردی و بعدش متوجه شدی اشتباهی رخ داده یا به این نتبجه رسیدی که می شد فیلم بهتری بگیری، ۲۴ساعت وقت داری که فیلم دیگه ای بفرستی تا خود به خود جایگزین قبلی بشه. بعد از ۲۴ساعت دیگه نمی تونی تغییری بدی.
حواست باشه که محیط فیلم برداری نور کافی داشته باشه و اگر قراره که دیالوگی بگی، به کیفیت صدا و شنیده شدن اون در فیلم دقت کن.
دوربین رو بده دوستت ازت فیلم بگیره یا روی پایه قرارش بده. یه وقت نکنه سلفی بگیری!!
در فاصله ی مناسب از دوربین بایست. پیشنهاد و توصیه ی ما اینه که اندازه نمای ویدیویی که می گیری، بالا تنه رو پوشش بده. به قول سینمایی ها مدیوم شات باشه. یعنی این شکلی :

یه موضوع دیگه رو هم همین اول با هم قرار می ذاریم. اونم این که در لباس ها و پوشش خودت، شئون اسلامی را رعایت کن. یه جوری که بعدا ما بتونیم ویدیوی شما رو از تلویزیون پخش کنیم.


قوانین و مقررات برای شرکت در مسابقه هنرپیشه شو
ویدیو های ارسالی تون در بانک های اطلاعاتی بازیگران ذخیره خواهد شد و اگه تهیه کننده ای یا کارگردانی بخواد برای فیلمش دنبال بازیگر جدیدی بگرده می تونه فیلم های شما رو ببینه. البته به شرطی که تاییدیه های لازم رو داشته باشه. خدا رو چه دیدی … شاید بعدها برای پروژه های تلویزیونی یا سینمایی مختلف انتخاب شدی.
برنامه در تهران ضبط می شه. بنابراین اگه انتخاب شدی که در برنامه و در کنارمون باشی و ان شاالله ستاره بشی، باید به رفت و آمد ها و اسکان و حضور در فیلم برداری خیلی جدی فکر کنی. البته “پات” تا جای ممکن سعی می کنه این شرایط رو برای شما آسون تر کنه.
اگه انتخاب شدی، باید حتمن قول بدی که تا آخر برنامه با گروه سازنده خواهی بود. خب ما ناچاریم واسه این که خاطرمون جمعِ جمع باشه، یه چندتا تضمین کتبی هم ازت بگیریم.
حالا اگه همه ی مقررات بالا رو قبول کردی و خواستی ثبت نام کنی و ویدیو برامون بفرستی، یادت باشه فقط تا ۲۰آذرماه۹۷ فرصت داری.

خب پس بجنب!

ببینم چه می‌کنی سوپراستار آینده! 😉

 honarpishe www.honarpisheshow.ir honarpisheshow www.honarpishe show.ir honarpishe show www.honarpishesho.ir www.honarpishehshow.ir honarpishesho honarpisheshow.ir honarpishehshow www.honarpishe sho.ir سایت هنر پیشه شو دانلود پات سایت هنرپیشه شو honarpishe show ir honarpishehshow ir www.honarpisheshow.com honarpishesho.ir www.honarpisheshow www.honarpishesho honarpishehshow.ir honarpishe show. ir www.honarpishesho.com دانلود اپلیکیشن پات honarpisheshow.com

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۲ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۴۸)

  • محمد رضا ازتهران
  • من ازتهران هستم.فیلم هم ارسال کردم.نمیدونم قبول شدم یانه.چه جوری میشه بفهمم قبول شدم؟؟؟کسی شماره ای چیزی داره یه زنگ بزنیم؟؟ودوم اینکه به کسی تا حالا زنگ زدن یانه؟؟؟؟؟
    سلام می دونم که مهلت برا ارسال فیلم برای مسابقه تموم شده اما ایا فرصتی هست که برای ذخیره تو بانک اطلاعاتتون فیلم بفرستیم ؟ لطفا جوابمو بدین ممنون.
    اقا اصلا اپلود نمیشه دوروزه دارم تلاش میکنم چکار باید کرد؟امشب تموم میشه زمانش یکی کمک کنه

    اقا اصلا اپلود نمیشه دوروزه دارم تلاش میکنم چکار باید کرد؟امشب تموم میشه زمانش یکی کمک کنه

    بازم سلام ببخشید میشه یه نرم افزار فارسی قابل اعتماد معرفی کنید .اخه خودم یکی رو استفاده کردم فایلمو مخدوش کرد تا حالا از این نرم افزار استفاده نکرده بودم.
    سلام.امکان داره دعوت نشیم به برنامه ولی فیلممون ذخیره بشه واسه کارگردان ها
    ممکن هست تو زنگ زدن یا پیام طول بکشه .
    یاقبول شی ولی زنگ نزنن.
    خسته نباشید میشه راهنمایی کنید اگه اون شماره یی که دادیم خاموش باشه از چه طریقی میتونیم نتیجه رو بفهمیم؟
    پاسخ:
    احتمالا در سایت هم اسامی رو اعلام کنن ولی شما شماره رو روشن نگه دارید
    سلام دوستان یه سوال خیلی مهم چه طور حجم فیلم وکمتر از ۲۰مگا کنیم اگه میشه راهنمایی بفربفرماید ممنون.
    پاسخ:
    از نرم افزار های مبدل ویدیو استفاده کنید 
  • شراره گودرزی
  • سلام من ویدیو فرستادم ولی خطم خاموشه میشه نتیجه رو از طریق اپلیکیشن اعلام کنید
    سلام من از موقعی که به دنیا اومدم فقط دو کلمه یاد گرفتم اون دو کلمه این بود: بازیگر شوم
    موقعی که تبلیغ هنر پیشه شو رو دیدم سرم به تئاتر هایی که میرفتم گرم بود( تئاتر شهرمون) و تو سایت نیومدم اما حالا دیگه امتحانات نوبت اولم شروع شده و وقت نمیکنم برم تئاتر و حالا اومدم توسایت دیدم مهلتش تموم شده 😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢 من واقعا ناراحتم  
    توروخدا کمکم کنید توروخدا😢😢 توروخدا 😢😢توروخدا 😢😢کمکم کنید من واقعا واقعا علاقه بسیار شدیدی به بازیگری دارم   لطفا مهلتش رو تمدید کنید با سپاس از زحمات شما😢😢
    زمانش تمدید میشه ایا؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    باید منتظر بود
    سلام مهلت ارسال که تموم شده یعی بازم میشه بفرستییم؟؟بعدم از هرطریقی که وارد سایت میشیم فقط باید پات رو دانلود کنیم تا فیلم وبفرستیم اونم که نشد٬لطفا با احساسات ما جونا بازی نکنید خیلی ناراحتم .......
    پاسخ:
    باید منتظر بود که آیا عوامل مسابقه هنرپیشه شو زمان رو تمدید میکنن یا نه 
    سلام این پات به معنای واقعی کلمه اشغل هست اول که رواندروید من نصب نشد بهزحمت یه گوشی دیگه پیدا کردم این بار گزینه ای انتخاب فایلش کار نمی کرد واقعا حالم خرابه امیدمم به فنا رفت انتخاب اپلیکیشن واقعا بد بود.....
    پاسخ:
    شما میتونید از طریق ادرس سایت هم اقدام به شرکت در مسابقه هنر پیشه کنید 
  • میر احمد میر محمدی
  • سلام.خسته نباشید.من فیلممو فرستادم دیگه چیکار باید بکنم؟!

    پاسخ:
    سلام 
    باید منتظر تماس یا پیام از طرف عوامل مسابقه هنرپیشه باشید
  • نریمان رمضانی
  • سلام .انتخاب سناریو کجاست؟؟ پیدا نکردم
    پاسخ:
    گمان کنم خود شما باید طبق یک سناریو از خودتون باید فیلم برداری کنید 
    سلام خواستم بدونم اگه انتخاب بشی چجوری بهت خبر میدن ؟
    پاسخ:
    باید منتظر تماس یا پیام از طرف عوامل مسابقه هنرپیشه باشید
  • خسرو رشیدی
  • سلام چ جوری بفهمیم ویدیو ای که فرستادیم قبول شدیم یا ن
    پاسخ:
    باید منتظر تماس یا پیام از طرف عوامل مسابقه هنرپیشه باشید
    سلام 
    من از اون روزا نتونستم فیلم بگیرم اخه ابله مرغان داشتم 
    الانم که فرصت تموم شده اما من خیلی بازیگری رو دوست دارم تازه الانم هنوز خوب نشده 
    چیکار کنم کمکم کنین لطفا......
    ؟؟؟؟؟؟؟😣😣😓😓🙁🙁😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢😢😢😢
    پاسخ:
    با عوامل مسابقه تماس بگیرید
    موضوع بازی روکجا باید ببینم؟
    پاسخ:
    از خودتون
    سلام امکان تمدید زمان هست،متاسفانه من تازه متوجه شدم و موفق ب ارسال فیلم نشدم
    پاسخ:
    با عوامل تماس بگیرید
    سلام من فیلمما فرستادم ولی نمیدونم فیلمم ارسال شده یانه میشه کمکم کنید که چجوری بفهمم
    سلام من فیلمما فرستادم ولی نمیدونم فیلمم ارسال شده یانه میشه کمکم کنید که چجوری بفهمم
    لطفا کمکم کنید تو برنامه شرکت کنم من این نرم افزار دانلود کردم اما چندبار شمارمو وارد کردم وبعد از ارسال کد گفته که شماره معرف نامعتبره چرااخه درست وارد میکنم که
    اصلا هرچی میزنم شمارمو کد میزنم میگه اشتباهه درصورتیکه همون کدی ک رو خطم میاد میزنم
    سلام میخواستم ببینم امکان تمدید زمان هست یا امروز روز آخر،چون من نرسیدم فیلم رو ارسال کنم
    نمیتونم فیلمو بفرستم، زمانم داره هدر میره، چرا برنامه کار نمیکنه؟ نکنه سرکاریه
    من فیلم ارسال کردم باید خیلی حجمش کم باشه امیدوارم کهانتخاب بشم
  • سارا ساعی
  • ببخشید من فیلمم رو گرفتم نرم افزار پات رو هم نصب کردم فرم رو هم پرکردم ولی قسمتی که میگه فیل رو انتخاب کن هرکاری انجام میدم کارنمیکنه و فایل برای ارسال بالانمیاد ک انتخابش کنم فایل مشکلی نداره ولی نمیشه فرستاد نرم افزار مشکل داره لطفا راهنماییم کنید
    سلام من اپلیکیشن رو دنلود کردم ولی صفه ی مربوطه رو نداره نمیتونم برای شرکت تو مسابقه کار انجام بدم
    من سنم یه خرده کمه اشکالی نداره؟

  • امید قربی
  • سلام ببخشید من سنم 14 ساله میتوم شرکت کنم؟
    علاقه زیادی دارم وحتی در تاتر مدرسه هم هستم
    سلام خسته نباشید ببخشید بستگی نداره که کجا باسه که بازی میکنیم 
    پاسخ:
    قوانین رومطالعه بفرمایید 
  • مهدی راستین
  • سلام خسته نباشید ببخشید من خیلی  به بازیگری علاقه دارم اما تاحالا کلاسش نرفتم باید چکاری انجام بدم لطفا میشه همراهیم کنید

    پاسخ:
    مسابقه هنرپیشه برای عزیزانی مثل شما طراحی شده برای شرکت در مسابقه هنرپیشه شو  از طریق سایت و اپلیکیشن پات اقدام کنید
  • مهدی راستین
  • سلام خسته نباشید ببخشید من خیلی  به بازیگری علاقه دارم اما تاحالا کلاسش نرفتم باید چکاری انجام بدم لطفا میشه همراهیم کنید

    پاسخ:
    برای شرکت در مسابقه هنرپیشه طبق راهنما اقدام به فیلم برداری و ارسال از طریق اپلیکیشن پات کنید 
  • مهدی راستین
  • سلام خسته نباشید ببخشید من خیلی به بازیگری علاقه دارم اما تاحالا کلاسش نرفتم باید چکاری انجام بدم میشه لطفا‍ً همراهیم کنید








    پاسخ:
    طبق راهنمای نوشته شده در همین مطلب برای شرکت در مسابقه هنرپیشه شو اقدام کنید
  • مهدی راستین
  • سلام خسته نباشید ببخشید من خیلی به بازیگری علاقه دارم اما تاحالا کلاسش نرفتم باید چکاری انجام بدم میشه لطفا‍ً همراهیم کنید








  • مهدی راستین
  • سلام خسته نباشید من خیلی به بازیگری علاقه دارم اما کلاسش رو نرفتم باید چکاری انجام بدم لطفا میشه همراهیم بکنید
  • مهدی راستین
  • سلام من خیلی الاقه به بازیگری دارم اما تاحالا کلاسش نرفتم باید چکاری انجام بدم لطفا همراهیم بکنید

    کجای برنامه باید برم ثبت نام کنم 
    پاسخ:
    صفحه دوم برنامه بخشی به مسابقه هنر پیشه اختصاص داده شده
  • کوثر فرامزپور
  • سلام من میخوام بازیگرشم اگه کوچکترین رابطه ای با یکی از بازیگرا با حتی دوست  یا اشنای اونا داشتم یکم بیشتر امید وار میشدم
    سلام ببخشید فیلمم تو پات اپلود نمیشه چیکار باید کنم 
    پاسخ:
    مجددا تلاش بفرمایید تا بتونید فیلم رو جهت شرکت در مسابقه هنرپیشه شو ارسال کنید
    یعنی این واقعا شدنیه من خیلی علاقه مند هستم ولی می ترسم انتخاب نشم 
    پاسخ:
    بله کافیه از طریق سایت یا اپلیکیشن که اعلام شده اقدام به ثبت نام در مسابقه هنرپیشه شو بفرمایید
    سلام خسته نباشین بزرگواران،داخل نرم افزار پات حتما  میشه ثبت نام کرد؟
    پاسخ:
    نرم افزار پات جهت ثبت نام در مسابقه هنرپیشه شو اختصاص داده شده 
    برای ثبت نام در مسابقه برنده شو از طریق نرم افزار پات اقدام کنید
    سلام میخوام ثبت نام کنم چطور باید اینکارو بکنم؟

    پاسخ:
    سلام با مراجعه به سایت مسابقه هنر پیشه میتونید ثبت نام کنید 
    از طریق سایت هنرمند شو یا اپلیکیشن پات اقدام کنید  http://honarpishehshow.ir

  • فاطمه جوکار
  • من نمی دانم کجا باید ثبت نام کنم 


    پاسخ:
    از طریق سایت هنرمند شو یا اپلیکیشن پات اقدام کنید  http://honarpishehshow.ir
  • استعداد بی نظیر بازی گری
  • سلام کسی تاحالا شرکت کردید وموفق شدید 
    لطفا جواب بدید

    پاسخ:
    نه 
    برنامه بازیگر شو تازه شروع شده و این سری اول مسابقه هنرپیشه شو هست که قراره از شبکه نسیم پخش بشه 
  • محمدرضاحسابی(افشار)
  • علاغمندبه بازیگری
    پاسخ:
    بسیار عالی با مراجعه به سایت میتونید در مسابقه هنرمند شو ثبت نام کنید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">