مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

آنشرلی با موهای قرمز...:)

پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۱، ۰۲:۲۱ ق.ظ

آنه !
تکرار غریبانه ی روزهایت چگونه گذشت
وقتی روشنی چشمهایت
در پشت پرده های مه آلود اندوه پنهان بود
با من بگو از لحظه لحظه های مبهم کودکیت
از تنهایی معصومانه دستهایت

            آنشرلی با موهای قرمز...

آنه

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۱
  • پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۱، ۰۲:۲۱ ق.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۸)

شما دارین سلیقه ی یه ایرانی رو مسخره میکنین و "به هم" میخندین
واقعا چه کار مسخره ای.........


پاسخ:
کلاه قرمزی:) واااااااا!!
بابا این عکس عشق فامیل دوره جدی نگیر تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
می شه بپرسم چرا  آنه را مسخره کردید؟
پاسخ:
جیگر: گفتیم تمسخر اقوام ایرانی ممنوع نه شخصیت های کارتونی عزیزم
من تازه الان اینو دیدم خب):
پاسخ:
عیبی یخدی
 میخوای دعوت نامه بفرستی آیا
پاسخ:
برای ارسال دعوت نامه ،نامو نام خانوادگی که باهاش میخوایی ثبت نام بکنی رو از من میخواد
بگو
ناراحتم میشدی مهم نبود (:
پاسخ:
دیگه مطمعنم تو از سید پول گرفتی :)
شوخی میکنم ناراحت نشو داداشی
پاسخ:
نو بابا چه ناراحتی
نه نه اشتباه شد الان از اتاق فرمان اشاره میکنن همسرش نیست مثل اینکه  حسین یه بار عاشقش شده بوده رفته خواستگاریش جواب منفی شنیده
پاسخ:
اها
بیا برا وبلاگت میخوام نظر بذارم
اینم عسک همسر حسینه من میدونم
پاسخ:
ببین دیگه نشد
به زن من کاری نداشته باش هااااااااااااااا
هرچند  من که زن دارم ...:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">