مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

آیا هنوز وقت آن نرسیده

يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۰ ب.ظ

فیسبوک: آخرین بازدید ؛ 10 دقیقه قبل 

لاین: آخرین بازدید ؛ 8 دقیقه قبل

وی چت: آخرین بازدید ؛ 12 دقیقه قبل

وایبر: آخرین بازدید ؛ 14 دقیقه قبل

قرآن: آخرین بازدید ؛ رمضان سال گذشته!

اَلَم یَانِ لِلَذینَ اَمَنُوا اَن تَخشَعَ قُلوبُهُم لِذِکرِ اللَه :

آیا هنوز وقت آن نرسیده است که دل های مومنان برای خدا خشوع کند؟!

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۵)

سلام

آقا دم شما گرم.خسته نباشید
سلام
من و شما هردومون در کار خنده هستیم و وبلاگ و سایتمون بهم دیگه میخوره
اگر با تبادل لینک موافقی من رو با اسم پاتوق خنده لینک کن و بهم خبر بده
ممنون
پاسخ:
سلام
برای تبادل لینک به بخش تبادل لینک در منو مراجعه کنید
نمیشه واسش نمره داد!!!بی نهایت عالی بود مرسی قرمز کلاه جان...
پاسخ:
کلاه قرمزی:) خواهشتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
سلام 
کلاه قرمزی شنیدی میگن یارو رو جوری شرمنده کردم که دیگه سر بلند نکرد 
حالا حکایت متن جنابعالی 
البته من خودم اهل نماز شب و قران هستم . ولی حرفت خیلی معنی داشت 
پاسخ:
کلاه قرمزی:)تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
سلام.
عالـــی بود...؛
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">