مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

اخراج مجری صدا و سیما آرش ظلی پور بخاطر حاشیه برنامه من و شما با حضور مسعود فراستی

فیلم / برخورد زننده مجری برنامه با فراستی/فراستی در واکنش به برخورد مجری: من با احترام به مخاطب شما، جمله‌ام را تمام میکنم و جلسه رو تمام میکنم.

آرش ظلی پور ویکی پدیا مجری برنامه من و شما برنامه من و شما بیوگرافی آرش ظلی پور آرش ظلیپور ارش ظلی پور و مسعود فراستی حاشیه برنامه من و شما دانلود برنامه من و شما با حضور مسعود فراستی مجری من و شما شبکه من و شما ماجرای برنامه من و شما اخراج مجری صدا و سیما مجری برنامه من و شما دانلود برنامه من و شما اینستاگرام آرش ظلی پور آرش ظلیپور ارش ظلی پور آرش ظلی پور

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۱۴ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">