مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

آدمای مردمی

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ

شخصی با عجله نزد پارسایی رفت. پارسا به آن شخص گفت: ای شخص! عجله نکن !!
.
..
.
.
.
.
.
.
آن شخص، دیگر عجله نکرد!!!

 ***

 

دختره قیافش عین جا مِسواکی میمونه، اونوقت پست گذاشته: قلبت را درگیر ظاهرم نکن! آواره میشوی!

من اعتماد به نفس این داشتم با مگس کش به آمریکا حمله میکردم

 ***

 

من تو زندگیم هر ۳ سال یکبار اونم به مدت ۱۰ ثانیه اونم واسه این که یه عکس سه در چهار بندازم جدی میشم و بقیه سالو چرت و پرت میگم و میخندم

 ***

 

من با پشه ای که توی این سرما زنده ست؛ مشکلی ندارم!

من با پشه ای که توی خونۀ دربسته؛ معلوم نیست از کجا اومده؛

مشکلی ندارم!

من اصلن کلا با شخصِ پشه مشکلی ندارم!

مشکلِ من بابامه؛

که با دست میزنه توی صورتِ من که پشه رو بکشه..! :|

 

***

 

ﻧـﺴـﻠﯽ ﮐـﻪ ﭘـﯿـﺶ ﭘـﺪﺭﻭ ﻣـﺎﺩﺭﺵ ﭘـﺎﺷـﻮ ﺩﺭﺍﺯ ﻧـﻤـﯽ ﮐـﺮﺩ
ﺑـﭽـﻪ ﻫﺎﯾـﯽ ﻣـﺜـﻞ ﻣـﺎ ﮔـﯿـﺮﺷـﻮﻥ ﺍﻭﻣـﺪ...
ﻧـﺴـﻞ ﻣـﺎ , ﺑـﭽـﻪ ﻫـﺎﻣـﻮﻥ ﺭﺳـﻤـﺎ ﭘـﺎﺷـﻮﻧـﻮ ﻣـﯿـﮑـﻨـﻦ ﺗـﻮ حـلـقـﻤـــﻮﻥ!!! ^_^

 ***

 

دیوید بکام با این همه شهرت و آوازه سر کوچمون تعویض روغنی زده
خودشم از صبح تا شب با لبای خندون دم در وایساده یه گالن روغنم دستشه.

رونالدو هم دیدم

خیلی آدمای مردمی هستن اینا 
ورزشکارامون یکم یاد بگیرن!

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱)

  • فاطمه/chehreghani
  • سلام حسنا جان وبت خیلی خیلی با حاله.
    کلی حال کردم .
    به وب من هم سر بزن.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">