مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

ازدواج

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۳۰ ب.ظ

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۳۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۵)

این دو تا چقدر نازن
خدا نصیب همه کنه
واقعا این روزا ازدواج سخت شده خیلی
مهریه سنگین و انواع رسم و رسومات حالا داماد ماشین نداشته باشه خونه نداشته باشه عیبی داره؟
خدا خودش روزی رو میرسونه
حالا دختر مانکن نباشه خوشگل خوشگل نباشه عیبی داره؟؟
این چیزا ملاک زندگیه؟؟
خیلی دلم  میگیره یکی از فامیلامون رفته بود خواستگاری پدر دختره گفته بود زیر
1000تا سکه مهریه قبول نمیکنیم
خوشبختی یعنی این چیزا؟؟
چقدر دلم پره
من اگه باشم بالای 14تا سکه مهریه نمیگم بابا میخواید یه عمر با شوهرتون زندگی کنید این کارا یعنی چی؟؟؟
رفته بودیم برای یه فامیلی جهیزیه بخریم
یه پدری اومده بود اونم جهیزیه بخره میگفت:اقا ارزون ترین قابلمه رو بدید.
واقعا دلم سوخت اونوقت بعضیا میگن من باید فلان مارک المانی رو بخرم
خیلی بده
اخیش خالی شدم

ایشالا تا آخر زندگیشون همین جوری بمونن

ای بابا!

خب منم دوست دارم یه همسر خوب خوب و محجبه داشته باشم، ولی هر جا میرم میگن چون پول نداری، ماشین نداری، خونه نداری، کارت پایان خدمت نداری، هنوز دانشجویی، کار نداری، دهنت بو شیر میده و بقیه موارد بهم زن نمیدن؛

خب من الان چه کنم؟

دلم سوخت اینو دیدم!

پاسخ:
جیگر: آخی
ای جان این دوتا چقده ملوسن.........
پاسخ:
میبینی؟
کاش همه به ازدواج اسان تن بدن
 همچین خوشم میاد که عروس خانم چادر دارن مثل عروسای این عروسک خیابابونا نیستن
پاسخ:
دقیقن
مردی که بهزنش اجازه میده اونطوری بره بیرون سیب زمینیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">