مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

از تصادف جان سالم به در برده بود...:)

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۱۸ ب.ظ

از تصادف جان سالم به در برده بود و می گفت زندگی اش را مدیون ماشین مدل بالایش است ...

و خــــــــــــــــــــــــدا همچنان لبخند میزد...

***

یک دفعه یادمه اینترنت 3-4 روز قطع بود,
توی اون مدت دوتا کتاب خوندم,
چهارتا فیلم دیدم,
به کارهای عقب افتاده ام رسیدم,
جزوه هام رو تکمیل کردم,

به کلی دوستام زنگ زدم,
اتاقم رو تمیز کردم...
چند ساعت رفتم کتابخونه ,
یک گردش ملس یک روزه‌ای با رفیق رفقا ok کردم,
اگه اینترنت همچنان قطع می موند،‌ من بالاخره باعث افتخار خانواده می شدم....
:|
***
آمریکا اعلام کرده به زودی نسل جدید پهپــــاد های خود که به لیزرهای پر قدرت مجهز میباشند را بکار میگیره ...

ادمین ها و کاربران گرامی از الان جک و شعر و لطیفه و کاریکاتورهاتون رو برای شکار این مدل از پهپادها با تاکید بر سامانه های لیزریشون آماده کنید !

وعده ما سال دیگه همین موقع ها
 
خنده حلال :)
  • موافقین ۸ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۱۸ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۱)

فروش انواع پمپ آب خانگی پنتاکس ایتالیا – پمپ چاه آب
پنتاکس ایتالیا – پمپ شناور پنتاکس ایتالیا – کف کش پنتاکس ایتالیا – پمپ دو اسب
پنتاکس ایتالیا – لجن کش پنتاکس ایتالیا – بوستر پمپ
پنتاکس ایتالیا – ست کنترل
پنتاکس ایتالیا – هیدرو تانک پنتاکس ایتالیا با قیمت مناسب از نمایندگی پنتاکس ارائه می گردد .
پمپ پنتاکس ایتالیا به عنوان معروفترین پمپ در مصرف خانگی در حال حاضر در ایران می باشد که دارای قیمت متوسط و
کیفیت قابل قبول می باشد .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">