مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

اصن با همتون قهرم

چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۹)

ن هاهاهابیشتربهش میاد...
مهم اینه که قهرنیستی مجهول الهویت ...
پاسخ:
کلاه قرمزی:) چه اسم باحالی مجهول الهویت خخخخ

حرف اول درسته
من مطمعنم
مطمعن
می فهمی؟
پاسخ:
کلاه قرمزی:) ها؟!!!

نمیتونممممممممممم

 

هورااااااااااااااا پسری اگه دروغ نگفته باشی من حدسم درست بوده
پاسخ:
کلاه قرمزی:) از کجا معلوم اصن شاید شوخی کرده باشم  
وای من عاشقش شدم هر دفه میبینمش از کنترل خارج میشم واااااااااای
پاسخ:
کلاه قرمزی:) خودتو کنترل کن
پس پسری؟؟؟خب بروبگیر...چراباماقهرمیکنی؟؟؟میخای خونه وماشینت بدم توبرودنبال زن دیگم قهرنکن مثل بچه هام گریه نکن مردکه گریه نمیکنه...
پاسخ:
کلاه قرمزی:) اصن من شووور میخوااام کی گفته من پسرم؟؟
این دختر یا پسر بودنه منم داستانی شده هااااا
کلاه قرمزی چراقهری؟؟؟فقط یه سرفصل این جاست که باهممون قهری چرا آیااااا؟
پاسخ:
کلاه قرمزی:) قهرم چون اصن به فکر من نیستیدتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
من زن میخوامAvazak.ir100 شکلک های یاهو (3)
عزیزممم عاشقشممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم. وااای نمیتونم خودمو کنترل کنم خیلی نانازه ازت ممنونم کلا قرمزیییییییی.
پاسخ:
کلاه قرمزی:) خواهش دوستم (:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">