مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

اعتراف میکنم...

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۰۰ ب.ظ

خداوکیلی دم مسئولین گرم

بعد از اینکه نفت رو آوردن سر سفره مردم، دارن یه کاری میکنن که ضخامت لوله های نفت رو هم حس کنیم....:)

بابا یکم به دور و ورتون نگاه کنید قیمت ها داره بیداد میکنه..............!

***

یه روز خوب میاد که دیگه هیچکدوم اینجا نیسیم، سر زندگیمونیم، هر کدوم از پسرای اینجا 3-4 تا زن دارن هر کدوم از دخترای اینجا 3-4 تا بچه !!
به امید اون روز!:D
***
اعتراف میکنم بچه که بودم همش سعی داشتم کلید برق رو تو حالت تعادل قرار بدم
طوری که نه خاموش شه نه روشن!:D
***
یکی از تفریحاتم اینه که با مگس کش مگس نفله میکنم میبرم میندازم در خونه مورچه ها … اونام کلی خوشحال میشن ؛ خدایا این تفریحات خیریه رو از من نگیر !!!

***

این تروریستا که بمب می ذارن و بعد مسئولیتش رو می پذیرن ...
اینا خیلی آدمای مسئولیت پذیرین ...
به نظرم دخترا باید یه همچین آدمایی رو واسه زندگیشون انتخاب کن ... !

***

سلام

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">