مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

اعلام کاندیداتوری واسه ریاست جمهوری

يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ

ملت از مسافرت برگشتن ، آلبوم آپ کردن 198 تا عکس توشه بد من رفتم مسافرت 10تا عکس گرفتم تو 9تاش شاخ گذاشتن واسم ، تو اون یدونم که شاخ نذاشتن چشام بستس :| :|

 ***

یه ﺑﺎﺭ ﮐﻼﺱ ﺍﻭﻝ ﺩﺑﺴﺘﺎﻥ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯿﻢ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ: ﻣﺴﺨﺮﻩ ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ: ﺍﺳﻢ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﺍﺻﻐﺮ
.
.
.
.ﺁﻗﺎ ﺍﯾﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﺳﺎﻝ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﺳﻢ ﺑﺎﺑﺎﯼ ﻣﻨﻮ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﯽ ! (((=

 ***

 

ﻣﺎ ﯾﻪ ﻓﺎﻣﯿﻞ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ نظر نداد .
.
..
.
.
.
.
.
..
.
ﻣُﺮﺩ ...
ﺣﺎﻟﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ

 ***

اینقد که هر روز پا میشیم میبینم باز چند نفر دیگه اعلام کاندیداتوری واسه ریاست جمهوری کردن، فِک کنم این دوره مناظره ها رو تو ورزشگاه آزادی برگزار کنن!

***

پسر خالم 5 سالشه اومده میگه بیا 20 سوالی بازی کنیم
می گه: اول تو بپرس. میگم:تو جیب جا میشه؟! یه خورده فکر کرده میگه وایسا همین جا!!
یواشکی رفتم ببینم کجا رفته! دیدم رفته در یخچال به زور یه سیبو داره میکنه تو جیبش

 ***

از دختر عمم پرسیدم قیافه مهم تره یا پول یا خوشتیپی ؟؟
.
.
گفت واسه تو که هیچ کدوم رو نداری چه فرقی داره ؟ :| :| :
... تا حالا انقد قانع نشده بودم...

***

عدم امنیت یعنی: توی یه توالت باشی که فاصله سنگ توالتش تا در، بیش از ۱ متر باشه، درش قفل نداشته باشه، و رو به بیرون باز بشه.

 ***

مواد لازم:

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۵)

دستت دردنکنه منطق25گرم؟

تعریف عدم امنیتو دوس داشتم. ممنون.

من غلط بکنم با خدا شوخی کنم فقط مزاحی کوچک با پسران بود
قدیمیه خب شماها شنیدین معمولآ ):
پاسخ:
اها
خدایا....

خدایا در آفرینش مردها کیفیت را فدای اقلیت نکن...

کمتر خلق کن ولی آدم خلق کن...........!!!!!!!

(:

پاسخ:
با خدا هم شوخی؟

سر تا پای یک پسر خفن امروزی:

برای اینکه خودشونو  به یه پسر خفن امروزی تبدیل کنن کارای زیر رو مرحله به مرحله انجام می دن:

اول می رن از تو اتاق خواب مامان جونشون یواشکی موچین و چند تا کرم بر می دارن . بعد از رو یکی از عکسای مامان ابروهاشونو درست می کنن.چون ابروی بیشتر پسرشونو با پاچه ی بز پیوند زدن درنتیجه باید نصف ابرو رو بردارن به طور خیلی ضایع هر چی ضایع تر بهتر.بعد یه تیغ بر می دارن ۲-۳ تا خط عمودی میندازن تو ابروهاشون (که مثلا آره داداش ما این کاره ایم و تو دعوا وقتی داشیم یکی رو از ساختمون پرت می کردیم این بلا سرمون اومده (آب زررررشک حالا خوبه شلوارشونم نمی تونن بکشن بالاها ادعای دعوا کردنم می کنن).بعد کرمارو قاطی می کنن یه چیز مزخرفی در میاد اونو می مالن به صورتشون تا پوست یکم از حالت اسکاجی دراد.(البته اگه قبلش قید ریشو میشو سیبیلو بزنن!!!).

بعد با استفاده از تف و چسب مایع و روغن لادن و اتو مو موهاشونو رو به هوا نگه می دارن.هر قسمت از مو به یک سمت بره.(ضایع ترین مدلی که می تونن تا درست کنن تا بیشتر خوشگل شن).یا دستاشونو می کنن  تو پریز برق تا زود زود موهاشون درست شه.(این برای آدم های کم حوصله اس ولی اونطوری بیشتر ضایع می شن)

 

بعد می رن و یکی از تی شرتایی که ماله کوچیکیاشون بوده رو میارن (هر چی کوچیک تر بهتر)یه اسکلتی چیزی روش می کشن.حالا کم کم سعی کنن تی شرتو تنشون کنن. حالا یقه ی تی شرتونو تا سر نافشون جررررر می دن و دقت می کنن که شکمشون باید از زیر تی شرت بزنه بیرون.یه لباس زیره تنگ تنگ(ترجیحا به رنگ های قرمز یا بنفش یا آبی پر رنگ یا  زرد قناری یا سبز پر رنگ یا سرخابی)میپوشن و هر چقدر که در توانشونه میکشن پایین.دقیقا تا سر مرز!!!حالا یه شلوار کهنه و کوچیک و پاره پوره که از تو انباریشون پیدا کردن چند جاشو می سوزونن و سوراخ می کنن بعدمی پوشنش ولی لازم نیست که به خودشون زحمت بدن زیاد بالا بکشنش تا ۴ انگشت بالای رون بسه....

طوری که لباس زیرشون کاملا تابلو باشه.آفرین حالا کفشاشونو برمی دارنو تا می تونن با ماژیک روش حروف انگلیسی و چرت و پرت مینویسن چند جاشم پاره می کنن.

هر چی انگشتر و گردنبند پیدا می کنن به خودشون آویزون می کنن.چند تا عکس حشره مشره هم(مثل سوسک و خرچنگ و عنکبوت و خر چسونه و ...)رو بازوشون بکشن و چند تا پیکسل با طرح های ضایع هم به سر تا پاشون وصل کنن(از ساق هم استفاده می کنن تا ضایع تر شن).بعد یه عینک آفتابی که ۵ برابر چشماشونه رو می زنن حالا شلوارشون رو یکم بکشید پایین تر دستاشونو می کنن تو جیبشون. راستی آدامسشونو یادم رفت حداقل ۱۲ تا آدامس میندازن تو دهنشون و به حالت ضایع می جونش)

پاسخ:
خب همینا رو چرا نمیای به عنوان نویسنده بذاری؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">