مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

آقا من پیاده میشم !

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ

توجه کردین هر وقت همه خوابند و میخواید کاری رو بی سر و صدا انجام بدهید

حتی ماهی توی آکواریوم هم مثل فیل نعره می کشه؟
***

داداشـــم اومـــده محکـــم زد پشــــتــم:|

 بـــهـــش میگــــم مـــریضی؟:|

 داد زد : مــــامــــان الیاس  بهــــم گـــفت مریــــض:|

 مـــامـــی خـــیلـــی ریلکـــس^_^ : ای بــابـــا الیاس ایـــن زدن یـــک نـــوع ابـــراز علـــاقســـت :|

 من:|

 مامانم^_^

 داداشم =))

 موسسه سرپرستی از کودکان بی سرپرست O_o

 به امـــید نداشتن ابـــراز علـــاقه بــه من:|

***

دختره استاتوس گذاشته " درد زایمان خیلی زیاده "

پسره کامنت گذاشته "درکت میکنم "

پیشرفت قابل توجهی داشتن پسرا ،

دیگه کار از زیر ابروو برداشتن گذشت !!!
***

دختـــــره متــــــولد 1382 نوشــــــته:

.
.
.
.
.
.
عشــــق یا هـــــرزگی؟!

از تنــــها بودنــــــــم راضــــی نیـستم!!

اما خوشحالم که با خیلی ها نیستم



اونوقت من کــــه 10 ســـالم بــــــــود،

هواپیما که رد میشد براش بای بای میکردیم تا برام بوق بزنه ..

***
دختر داییم 5 سالشه بغلش کردم

برگشته میگه دوسم داری نه؟

میگم اره چطور؟

بوسم کرده میگه میدونستم شوهر آیندم تویی!!!!!!!!!!!!

من {-15-}

***

عاقا یه چیزی بدجور ذهنمو در گیر کرده ، به این دوتا ضرب المثل دقت کنید :
حالا طرف یه شکری خورد !!!
ببخشید میون کلامتون شکر !!!
آیا معنی شکر در دو جمله یکی است ؟؟؟
آیا با گفتن جمله دوم به ما توهین میشه ؟؟؟

****

کتلت هدفش این بوده که کباب کوبیده بشه ولی مشکلات زندگی مانع پیشرفت بیشترش شده !

***

یه بار رفته بودم کافی نت خواستم به صاحب مغازه بگم کارم تموم شده ، حواسم نبود یهو داد زدم آقا من پیاده میشم !
بعده چند لحظه کل کافی نت رفت رو هوا … منم اومدم پول بدم از خجالت در برم که طرف گفت : داداش دلمونو شاد کردی نمیخواد پول بدی …

***

ضرب المثل چندین سال بعد :هرچندتا کامنت برای خود میپسندید برای دیگران هم بپسندید

کامنتو بدید تا دستتون از کامنت کوتاه نشده خخخخخخخ


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ
  • محدثه محزون

نظرات  (۱)

  • یه بنده خدا از خاکریز شهادت
  • سلام بر داداشای مومن و باحال
    انصافا سایت خوبی دارید برای بیر,ن اوردن آدمای افسرده خیلی خوبه!!!
    ما که خیلی با مطالبتون  سر کیف میایم خدا خیرتون بده
     وقت کردید یه سری هم به ما بزنید
    پاسخ:
    جیگر:
    اینجا علاوه برداداش خواهر هم داره هااااااااا.....توجه بنومییید!!!!
    خواهج می شود دوست عزیزماهم ازاینکه شماسرکیف میاید سر کیف میایم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">