مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۴۵ ب.ظ

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

« اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهیدصَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ »

آن رازها که از همه پوشیده داشتم
تنها در این حرم به تو گفتم
تو محرمی
....

» دلتنگی هاتون رو به آقا بگید"نظر آزاد" «

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۴۵ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۲)

امروز روز سختی بود. همش حس حرم بود ولی .جاش خالی بود. صبح از خونه زدم بیرون رو پیاده رفتم امام زاده صالح یه نیت حرم آقا اونجا رو زیارت کردم و رو به ضریح این آقای بزرگوار زیارت امام رضا خوندم. نمیدونم ازم قبول می کنن یانه. اگرچه خیلی دست وبالم آلوده اس اما دستم رو طرف مشهدالرضا گرفتم و منتظرم عیدی ام . شایدم باید رو به کاظمین کنم تا از پدرشون عیدی بخوام و یا از پسرشون و شاید باید رو به بقیع کنم  و از مادر عیدی بگیرم . یا روبه گنبد سبز نبی .خدایابه حق اهل بین امروز هیچ کدوم از بنده هاتو بدون عیدی نذار.که اگر ما لایق نیستیم تو سراسر رحمتی و بخشش.
فقط بگم 7  سال مشهد دانشجو بودم و الان چندماهیه فارغ التحصیل شدم. دانشگاه مشهد علاوه بر مناسبت ها .هر 5شنبه شب برای دعای کمیل دانشجوهای خوابگاهی رو می برن حرم. و ماههای رمضون اگر موقع سال تحصیلی باشه. هر شب ساعت دوازده می برن حرم. فکر کنم همینا کافی باشه که بدونین چه حالی شدم این روزا.............گویی که جانم می رود......