مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س)

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴ ق.ظ

تـا ابــد این نکته را انشا کنید                    پای این طـومـار را امضا کنید
هـرکـجا مانید در کل امــور        رو به سوی مادرم زهرا(س)کنید

============================================

ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها)

این وبگاه تا بعد از شهادت حضرت فاطمه (س) ؛ دهه ی اول فاطمیه  به روز نخواهد شد

مطالب به صورت موقت از دید بازدید کنندگان مخفی می ماند

============================================

شهادت مادرم افسانه نیست ... !

-----------------------------------

سیلی باد روی صورت گل ها افتــاد
عشق از لرزش این فاجعه از پا افتاد
دست آماده و هر ضرب غلاف آماده
کوچه آماده شد و فاطمه آنجا افتاد...

-----------------------------------

ما را هم در عزاداری هایتان دعا کنید...

(التماس دعای فرج)

به امید ظهور حضرتش

حضرت عشق

ادامه ی مطلب با دل نوشته های شما تکمیل میشود

می توانید دل نوشته های و اشعار و حس و حال خودتون را درباره ی این ایام در قالب نظرات برای مشاهده ی ما و بازدیدکنندگان ارسال کنید

(

  • موافقین ۵ مخالفین ۱
  • يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴ ق.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۲۰)

  • کلب الزینب(س)
  • لعنت به دومی فریضه است برای شیعیان.........................

    سلام علیکم

    شهادت بانوی دو عالم بر شما تسلیت

    بارک الله. خدا جزای خیر به شما بده.

    السلام علیک یا فاطمة الزهراء(س)

    اشکال دارد...!


    این گریه های بی سخن اشکال دارد!

    یا این که چشمان حسن اشکال دارد؟



    هرروز می شوئی سه دفعه پیرهن را

    مادر،مگر این پیرهن اشکال دارد؟؟؟



    وقتی که می دانی کسی پشت دری هست

    پس بالگد وارد شدن اشکال دارد...!!!



    دست مرا بشکن،ولی دست علی را

    بستن جلوی چشم من اشکال دارد...



    آیا نمی دانی که با این دست سنگین

    سیلی زدن در گوش زن اشکال دارد؟؟؟



    درشب تنی را دفن کردن مشکلی نیست

    دفن جنازه بی کفن اشکال دارد...!!!



    یک جای دیگر هم زن غساله می گفت:

    من مطمئنم این بدن اشکال دارد...!!!


    با سلام و دعای خیر...

    بسیار خرسندم که توی این دنیای مجازی به وبلاگ  بسیار زیبا و پربار شما برخوردم

    احسنت!

    انشالله که در راهتون ثابت قدم باشید همیشه

    به قول حضرت آقا:× بسیجی شدید مبارکه. اما بسیجی بمانید×

     

    خوشحال میشیم اگر به کلبه ما سربزنید.

     

    اگر با تبادل لینک موافقید لطفا اطلاع بدید.

    منتظرتون هستم

    در پناه حق.

                         مردک پست که عمری نمک حیدر خورد
                            نعره زد بر سر مادر به غرورم برخورد
    ایستادم به نوک پنجه ی پا اما حیف
    دستش از روی سرم رد شد و بر مادر خورد
    هرچه کردم سپر درد و بلایش گردم
    نشد ای وای که سیلی به رخش آخر خورد
    آه زینب تو ندیدی! به خدا من دیدم
    مادرم خورد به دیوار ولی با سر خورد
    سیلی محکم او چشم مرا تار نمود
    مادر از من دوسه تا سیلی محکمتر خورد
    لگدی خورد به پهلوم و نفس بند آمد
    مادر اما لگدی محکم و سنگین تر خورد
    حسن ازغصه سرش را به زمین زد، غش کرد
    باز زینب غم یک مرثیه ی دیگر خورد
    قصه ی کوچه عجیب است (مهاجر) اما
    وای از آن لحظه که زهرا لگدی از در خورد
    محمدبنواری
  • میلاد گودرزی
  • احسنت به این شعور دینی شما...

    بروزم:

    «ماه» این بار نه پشت ابر ، که پشت «در» قرار گرفت...

    http://mahdiyar85.blog.ir/post/40

    -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.--.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.--.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-


     


    سلام
    ممنون به خاطر این احترامی که به ایام شهادت خانوم گذاشتید.
    التماس دعا
    salam
    4ker sid mamad o yaranesh(hosein jooon)
    ham hastim
    agha dametun garm karetoon doroste be mola
    dar zemn mibinam ke be harfe ma gosh dadi;taghiat hasel kadi...
    راستی السلام علیک "و " نداره که لاش آخه...
    درسش کن عزیزم
    دوستون دارم
    بوووووووس
    پاسخ:
    دوست قدیمی خودت و معرفی نکردی؟

    بانو

    تو ببخشا که اگر صورت من نیلی نیست

    پلک سالم دارم 

    بازو و پهلوی من بی درد است...

    لیک چشمانم اگر بهر تو گریان نشود نامرد است.
    سلام 
    تسلیت میگم ایام شهات خانم فاطمه زهرا سلام الله علیه را به همه نویسنده های وب

    منم لذت بردم از کارتون قبلا تبلیغ تون پیش دوستام کرده بودم امروز یکی شون گفت بیا بریم خنده حلال بخندیم گفتم چکار کردید کلی ذوق کرد.
    البته بعضی وقتا چیزایی می نویسید که ....
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    انشالله با راهنمایی و انتقادات و پیشنهادات شما بازدیدکنندگان مطالب اون بعضی وقت ها هم درست بشه:)
    سلام بر شما بسیار عالی بود انشاالله اجر جمیل نصیبتان شود همسنگر سایت متفاوتی دارید
    مایل به تبادل لینک و لوگو  با شما هستم

    اگر قابل میدانید البته....
    پاسخ:
    از بخش تبادل لینک هوشمند و لوگودونی می تونید اقدام کنید
    ما هم خوشحال می شویم
    هر سینه که دوستدار زهراست / آشفته و بی قرار زهراست
    گنجینه ی هفت آسمان ها / در سینه ی خون نگار زهراست
    از شرح کرامتش همین بس / عالم همه وامدار زهراست..
  • امیررضا عباسی
  • سلام دوست عزیز
    من با مطلبی به نام (چهرده معصوم علیه السلام)آپم
    شما به وبلاگ عرفانی دعوتید که تشریف بیارید و نظر زیباتونو بگید.
    ممنونم از شما
    منتظر حضورتون هستم.
    آخه حال میده تورو اذیت کردن(:
    در ضمن اینکارو خب آقا سید کرد نه شما منم از اون تشکر کردم 
    سلام ..من مدتهاست که به سایتتون میام و مطالب میخونم و اوقاتم شاد میشه ! 
    چقدر کار زیبایی کردید که به احترام حضرت زهرا دست نگه داشتید .. هر کس دردانه ی رسول الله رو گرامی بداره خدا اون رو گرامی میداره !
    انشالله که همیشه در راه حق قدم بردارید ..
    التماس دعا در این ایام ..
    پاسخ:
    وظیفس

    این مرام سایت ما از ابتدا تا کنون بوده
    و یه بخش داریم به نام در پیشگاه جانان

    وباز هم میگم وظیفس
    ♥ اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطمةَ و اَبیها و بَعلِِها وَ بَنیها وَ السِّرِّ المُستَودَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحاطَ بِهِ عِلمُک ♥
    حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود/ خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود// ای که بستی راه را در کوچه ها بر فاطمه/ گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود
    سلام سید جان ؛ کارت عالیه

    اجرت با بی بی

    ماندن که هست صحبت رفتن برای چه؟


    زهرای من حلالیت از من برای چه؟


    وقت نفس نفس زدنت پیش پای من


    لاله نریز این همه گلشن برای چه؟


    دارم به جمله ی پدرت فکر می کنم


    وقتی که هست فاطمه جوشن برای چه؟


    باشد نخند از تو توقع نداشتم


    این دل شکسته هست شکستن برای چه؟


    زهرا کشان کشان دم در آمدی چرا؟


    گفتم نیا که آمدی اصلاً برای چه؟


    ما را برای همسفری آفریده اند


    بی من تلاش بهر پریدن برای چه؟


    اَسما که بود دور و برت ، فضه هم که بود


    تابوت خویش خواستی از من برای چه؟


    هنگام دور گردن این پیرهن که شد


    جان حسین این همه شیون برای چه؟
    پاسخ:
    به به
    سلام داش امید
    خیلی ممنون
    وظیفه مون و انجام میدیم
    چشم خشک از چشم های تر خجالت می کشد
    چشمه وقتی خشک شد، دیگر خجالت می کشد
    سوختن در شعلهٔ دل، کمتر از پرواز نیست
    هر که اینجا نیست خاکستر، خجالت می کشد
    بستن در بهر شرمنده شدن بی فایده ست
    این گدا وقت کرم بهتر خجالت می کشد
    لطف این خانه زیاد و خواهش ما نیز کم
    دست های سائل از این در خجالت می کشد
    طفل بازی گوش را شرمی نباشد از کسی
    بیشتر با دیدن مادر خجالت می کشد
    تا عروج فاطمه جبریل را هم راه نیست
    در مسیر عرش، بال و پر، خجالت می کشد
    حتم دارم که قیامت هم از او شرمنده است
    با ورود فاطمه، محشرخجالت می کشد
    نامهٔ اعمال نوکرها بدست فاطمه ست
    آنقدر می بخشد و…. نوکر خجالت می کشد
    ×××
    آن چه مادر می کشد، دردش به دختر می رسد
    گر بیفتد مادری، دختر خجالت می کشد
    دست این از دست آن و…دست آن از دست این…
    آه….دارد همسر از همسر خجالت می کشد
    ×××
    هر کجا حرف “در” و “دیوار” و…از این چیزهاست
    چشم خشک از چشم های تر…
    واقعآ دمتون گرم حال کردم با این کارتون
    خیلی خیلی ممنون آقا سید 
    التماس دعا 
    یاعلی
    پاسخ:
    سید:وظیفه است...

    ==========================

    حسین: هر چی کار خوبه ممنون آقا سید ! هرچی گیره به من میدی ؟!


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی