مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

امروز ناهار آبگوشت داشتیم

شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ

خیلی دوس دارم بفهمم که آیا هومن خلعت بری در آکادمی گوگوش با محمدرضا خلعت بری در تیم سپاهان نسبتی دارن !! ؟؟؟؟؟ !!

***


امروز ناهار آبگوشت داشتیم ، طبق معمول منو و داداشم سر استخون قلم ، دعوامون شد ، ... مامان از تو آشپزخونه داد میزنه : چتونه خونه رو گذاشتید رو سرتون ، مگه شما سگید که بر استخون دعوا میکنید ؟؟؟ صد بار گفتم استخونا برا باباتونه ...!!؟؟
من :|
داداشم :O

***

گواهی نامه گرفتن مامانم حدود یک سال و نیم طول کشید
قبول که شده بود افسره از مامانم خوشحال تر بود !

***

دائیمون بعد 1ماه زنگ زده بهم میگه دلم برات تنگ شده بی معرفت
خونه تنهام بیا اینجا
منم 1000 فکر باحال کردم که چه سوپرایز خوبی برام داره یعنی چه چیزی انتظارمو میکشه!ا ؟
رفتم اونجا دیدم بنایی دارن !ا
بهم میگه پسر چرا انقدر دیر کردی؟!
*
*
*
این قدر که بیل و کلنگ زدم دستام تاول زده :|

***


سر میز صبحونه مادر بزرگم که 80 سالشه گفت بیا ننه اینم چاییت بخور.
ما هم چایی رو خوردیم بعد که تموم شد مامانم اومد سر سفره گفت
اِ چایی من کو؟؟
مادر بزرگمم گفت این ورداشت خورد ننه

***

مستربین

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">