مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

انیمیشن شکلات های شب یلدا

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۳۹ ب.ظ

انیمیشن شکلات های شب یلدا

شب یلداتون مبارک ویدیوی شکلاتای شب یلدا

  • موافقین ۶ مخالفین ۱
  • سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۳۹ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۱۳)

خیلی باحال بود کلی بهش خندیدم
پاسخ:
اصن هدف همینه که شما کلی بخندی

بله ...

بازم ممنون .

پاسخ:
خواهش میکنم
:))

ممنونم از راهنماییت ...

واقن لطف کردی .

مرسی .

پاسخ:
درست و صحیح کار کرد؟

خواهش میکنم

شاد و سربلند باشی:)
سلام ...
باز من اومدم ...
ینی گفتین 3شنبه 4شنبه بیام .
ولی امروز اومدم که کاملن سرتون خلوت باشه .
امیدوارم امتحاناتتونو خوب داده باشین .
حالا من باید چکار کنم ؟
پاسخ:
سلام
خوش امدید
ببخشید بابت تاخیر پیش امده
درگیر امتحانات بودیم که با موفقیت (نسبی) پایان یافت

گفته بودید می خواین این انیمیشن و تو وبتون بگذارید
این لینک مستیم انیمشن
http://cdn.coolsmileypack.com/content/animations/cry_baby.swf

اگر بخواین انیمیشن و تو مطالبتون نشون بدید که کد زیر رو در قسمت ارسال مطلب جدید بگذارید و پست و منتشر کنید

<div style="margin: 0px 0px 0px 0px;"><object style="display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;" width="468" height="468" data="http://cdn.coolsmileypack.com/content/animations/cry_baby.swf" type="application/x-shockwave-flash"><param name="src" value="http://cdn.coolsmileypack.com/content/animations/cry_baby.swf"><param name="pluginspage" value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"><param name="quality" value="High"><param name="wmode" value="Transparent"></object></div>
<p style="text-align: center;"></p>

اگر هم می خواین انیمیشن تو قالبتون باشه
همین کد و میتونید تو قالب هم بکار ببرید اما فکر کنم سیستم بیان اجازه درج انیمیشن در  قالب و نمیده

امیدوارم مفید واقع بشه هر جایی هم که متوجه نشدی یا مشکلی موردی بود بگو تا در حد توانم حتما راهنمایی کنم
خیلی مخلصیم
شاد باشی:)

این دوستتون نمیخواد بیاد ؟

آخه چقد منتظر بمونم .

خسته شدم .

پاسخ:
salam dash golam sharmande man ta 3shanbe dargir emtehana hastam o dastresy be net nadaram alanam ba goshi ba mokafat vasl shodam 3shanbe 4shanbe biay barat be tor kamel tozih midam bebakhshid :))
ممنون میشم هر وقت اومد بهش بگین .
آخه من عجله دارم .
مرسی ...
پاسخ:
چشم
سلام ...
مطالبتوم خیلی جالبه ...
یه خواهشی دارم ازتون .
من میخواستم این انیمیشنو کپی کنم بزارم توی وب ولی نمیشه .
البته با اجازه شما .
میخواستم راهنماییم کنید .
ممنون میشم .
پاسخ:
این کاره اون یکی نویسندست
هروقت اومد چشم میگم بتون بگه
سلام از مطالب خوبتان سپاسگذارم 
پاسخ:
ممنون
خواهش میشه
ا ببخشید تو که لینکم کردی دقت نکردم ببخشید
پاسخ:
موردی نداره
بخشیدیم
مث اینکه همه رو لینک میکنی جز من
پاسخ:
شما که لینک هستید
سلام رییس
چندتایی از مطالبت رو خوندم و کلی خندیدم
به اسم خنده حلال لینکت کردم
در پناه حق پیروز موفق باشی
ما رو که خوب خندوندی
یاعلی
پاسخ:
سلام داش گلم
ممنون
شما هم لینک شدید
شاد باشید

در جواب به اون چیزی که در http://gpac.blog.ir/post/%DA%86%D9%86%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D8%B2-%D9%85%D9%87%D9%85!#comments
نوشتی:
الا تهرانیا انصاف می کن خر تویی یا من

الا ای داور دانا تو می دانی که ایرانی

چه محنتها کشید از دست این تهران و تهرانی

چه طرفی بست از این جمعیت ایران جز پریشانی

چه داند رهبری سر گشته صحرای نادانی

چرا مردی کند دعوی کسی که کمتراست از زن

الا تهرانیا انصاف می کن خر...تویی یا من

تو ای بیمار نادا ی چه هذیان و هدر گفتی

به رشتی کله ماهی خور؛به طوسی کله خر گفتی

قمی را بد شمردی اصفهانی را بتر شمردی

جوانمردان آذربایجان را ترک خر گفتی

تو را آتش زدند و خود بر آن آتش زدی دامن

الا تهرانیا انصاف می کن خر تویی یا من

تو اهل پایتختی باید اهل معرفت باشی

به فکر آبرو و افتخار مملکت باشی

چرا بیچاره مشدی و بی تربیت باشی

به نقص من چه خندی خود سرا پا منقصت باشی

مرا این بس که میدانم تمیز دوست از دشمن

الا تهرانیا انصاف می کن خر تویی یا من

گمان کردم که با من همدل و همدین و همدردی

به مردی با تو پیوستم؛ندانستم که نا مردی

چه گویم بر سرم با نا جوانمردی چه آوردی

اگر می خواستی عیب زبان هم رفع می کردی

ولی ما را ندانستی به خود هم کیش و هم میهن

الا تهرانیا انصاف می کن خر تویی یا من

به شهریور مه پارین که طیارات با تعجیل

فرو می ریخت چون طیر ابابیلم به سر سجیل

چه گویم ساز تو بی قانون و هر دمبیل

تو را یک شب نشد سازو نوا در رادیو تعطیل

ترا تنبور و تنبک بر فلک می شد مرا شیون

الا تهرانیا انصاف می کن خر تویی یا من

بدستم تا سلاحی بود راه دشمنان بستم

عدو را تا که ننشاندم به جای از پا ننشستم

به کام دشمنان آخر گرفتی تیغ از دستم

چنان پیوند بگسستی که پیوستن نیارستم

کنون تنها علی مانده است و حوضش

الا تهرانیا انصاف می کن خر تویی یا من

چو استاد دغل سنگ محک بر سکه ما زد

ترا تنها پذیرفت و مرا از امتحان وا زد

سپس در چشم تو تهران به جای مملکت جا زد

چو تهران نیز تنها دید با جمعی به تنها زد

تو این درس خیانت را روان بودی و من کودن

الا تهرانیا انصاف می کن خر تویی یا من

چو خواهد دشمن بنیاد قومی را بر اندازد

نخست آن جمع را از هم پریشان و جدا سازد

چو تنها کرد هر یک رابه تنهایی بدو تازد

چنان اندازدش از پا که دیگر سر نیفرازد

تو بودی انکه دشمن را ندانستی فریب وفن

الا تهرانیا انصاف می کن خر تویی یا من

چرا با دوستارانت عناد و کین و لج باشد

چرا بیچاره آذربایجان عضو فلج باشد

مگر پنداشتی ایران ز تهران تا کرج باشد

هنوز از ماست ایران را اگر روزی فرج باشد

تو گل را خار بینی و گلشن را همه گلخن

الا تهرانیا انصاف می کن خر تویی یا من

تو را ترک آذربایجان بودو خراسان بود

کجا بارت بدین سنگینی و کارت بدینسان بود

چو شد کرد و لر و یاغی کزو هر مشکل آسان بود

کجا شد ایل قشقایی کزو دشمن هراسان بود

کنون ای پهلوان پنبه چو نی نه تیر ماند و نی جوشن

الا تهرانیا انصاف می کن خر تویی یا من

کنون گندم نه از سمنان فراز آید نه از زنجان

نه ماهی و برنج از رشت و نی چایی ز لاهیجان

از این قحط و غلا مشکل توانی وا رهاندن جان

مگر در قصه ها خوانی حدیث زیره و کرمان

دگر انبانه از گندم تهی شد دیزی از بنشن

الا تهرانیا انصاف می کن خر تویی یا من


پاسخ:
دم شما گرم خیلی جالب بود
نخ سوزن(مخصوصا) اینجاش:الا تهرانیا انصاف می کن خر تویی یا من
راستی :دی
پاسخ:
شاد باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">