مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

حالا اونایی که ادعای آرایشگری دارن بیان همچین چیزی تحویل جامعه بدن 

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۱۲)

گوشوارش چه باحاله!!!!!شبیه عاج مندیه!!!!!
ته مدلاست
 بله مطمئن باشید،حلا چرا این قدر عصبانی؟ نیازی به این همه خشونت نست.

  بوخودا منم با مدیران سایت بودم ؛

 نه کلاه قرمزی جان

پاسخ:
کلاه قرمزی:) مطمئن باشم؟؟؟تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنزتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
چش،مقصر شما مدیر سایتی که سخنگوت معرفی نکردی
پاسخ:
جیگر: بابا بوخودا من مدیر سایت نیستم تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
پسرخاله؟!
فامیل دور؟!
تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
کلاه قرمزی:) کسی با من کاری داشت آیاااااتـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
ببخشید من فضول نیستم فقط می خواستیم بدونم حالا که شما نه نویسنده ی پستی نه مدیر سایت، برای چی شما جواب می دی؟
پاسخ:
جیگر: برای اینکه....
فامیل دور: برای اینکه ایشون هم به نوعی صاحب سایت هستن ...
نبینم کسی نویسنده های ما رو اذیت کنه 
مگر شما مدیر سایت نیستی؟

پاسخ:
جیگر: نه زیبا جان من یکی از نویسنده هام...مدیران سایت فامیل و دور و پسرخاله هستن
جیگر جان حواست نویسنده پست خودتی
غیر از چی بگم والا جواب دیگه ای نداری؟
پاسخ:
جیگر: نه عزیز جان نویسنده ی این پست من نیستم کلاه قرمزی جانه ^______^
جیگر جان هدفتون از گذاشتن چنین عکس چندش آور چی بود؟جان من عکس خوشکل تر از این گیر نمیومد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
جیگر: چی بگم والا به نویسنده ی پست بگید اینو :D
انگار شوماهم بدت نیومده جیگرجان؟
پاسخ:
جیگر: چی بگم والا :))))))))))))))))
یعنی فکر می کنه قشنگ شده؟
پاسخ:
جیگر: فکر نمیکنه ها مطمئنه تـــوفانی:) جوک و اس ام اس و مطالب طنز
مدل بسیار چندش آوری بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">