مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

اگه نکته رو گرفتی

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

همون وقتی که ترجیح داده شد به جای تابلوی “از سرعت خود بکاهید” از “سرعت گیر” استفاده بشه ، بشر فهمیده بود که به شعورش امیدی نیست !

***

من ازون آدم هایی هستم که اگه از جام بلند شم میتونم دنیارو عوض کنم
ولی حیف که این توفانی نمیذاره از جام بلندشم!

***

خاک تو سر گدات....!
یه عطر درست حسابی هم نزده بودی لااقل عطر تنت یادم بمونه 
{.7.}

***

بنده از همین تریبون اعلام میکنم که :

با این برادر های افغانی مهربون باشید!تا چن سال دیگه ما میخوایم بریم اونجا کارگریااااا

***

به یکی همینطوری اسمس دادم :“ببخشید میتونم شمارتونو داشته باشم؟ ”
جواب داد:
"نه خیر "
اصن اشک شوق تو چشام حلقه زد...
وقتی فهمیدم از ببعی (دیگر نویسنده وبسایت) شاسکول تر هم هست!

***

کلاس اول دبستان بودم. با خوشحالی دست تو نمرم بردم و ۹ رو کردم ۱۹ بردمش پیش بابام گفتم ۱۹ شدم جایزه میخوام.. اونم گوشم رو گرفت و گفت حالا برا ۹۱ ای که گرفتی چی میخوای....؟!!

***

 گردو :من شبیه مغزم

لوبیا :من شبیه کلیه ام
خیار :بچه ها میشه بحثوعوض کنیم؟

***

اگه نکته رو گرفتی

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۲)

:)
هدفون رو گوشش نیست :))))))))))))))))))))))))))
قشنگ بود
پاسخ:
ببعی:)اِ اِ راست میگیا من خودم نفهمیده بودم خخخخخخخ
ایول
کلاه قرمزی:) آفــــــــــــــــرین درست گفتی

آقا ماها نمیتونیم شکلک بذاریم چرا؟

اگه درست کنین ممنون میشیم وگرنه مثل سابق همچنان روی تبلیغات کلیک نمیکنیم!

پاسخ:
چشم تمام سعیمون رو میکنیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">