مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

ایـران و آژانـس انـرژی اتمـی

يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۰۰ ب.ظ

میگن زن محسن رضایی شناسنامه‌ اش رو قایم کرده نتونه بره کاندید بشه! خخخخخ

***
 

تنـها چیـزی کـه ایـران و آژانـس انـرژی اتمـی سـرش بـه تـوافـق میـرسـن تـاریـخ دوره بعـدی مـذاکـراتـه ... !

بابا ولشون کنید هیچ گهی نمیتونن بخورن

والا.........

***
 

دوستم الان زنگ زده میگه با چى میرى فیسبوک ؟؟!!
گفتم با مترو :|
فکر کنم باورش شد چون  گفت خب مرسی و قط کرد

 

***

 

یه پست دارم در حد اتم...میترسم بذارم تحریم شم :|

گه تو روحت آمریکا :|

حالا من اینو چی کارش کنم :|؟؟؟؟

 

***

 

پشت نویسی کارت عروسی  :

حاج حسنعلی و خانواده محترم ، بجز پسر وسطی کرمعلی پدرسگ کثافت بی پدرمادر ...
خاک تو سرتون با اون بچه تربیت کردنتون ، اصلا نمیخواد بیاید :|

 

***

 

افق کجاست من محو بشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ .

 

 

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۰۵:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱)

  • بنده خدای موفق
  • دستتون درد نکنه لینک کردید فقط اسمش اینه"در دل مجنون ندای لیلی است" نه که "در دل مجنون صدای لیلی است"
    پاسخ:
    باشه درستش میکنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">