مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

اینایی که پست رو میخونن

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۵۶ ب.ظ

اینایی که پست رو میخونن

و خوششون میاد و کامنت نمیذارن

همونایی اند که میرن آجیل فروشی

هی یه پسته ای، بادومی، چیزی میخورن

آخر سر هم هیچی نمیخرن

میرن از مغازه بیرون!! 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۵۶ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۳)

آخه من کلیک هم نمی کنم!
پاسخ:
دم شما گرم پس
  • یه شصت و هشتی
  • سلام.من همیشه به سایتتون سر میزنم ولی  کامنت نمیزارم!
    سایتتون عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    پاسخ:
    لطف میکنی
    همین که هر دفه  رو تبلیغات کلیک میکنی برای ما خیلیه 

     
    این جور افراد رو مخن :) من تازه با این سایت آشنا شدم ! تعریف اینجا رو تقریبن از تمام دوستام شنیدم ! من تمام سایتای طنزو زیرو رو کردم ولی پرچم هیچکدومشون بالاتر ازتوفانی نیست! فعلن که من باید واسه امتحانا خودمو آماده کنم اما 3ماه تعطیلات ول کن این سایت نمیشم :))با تچکر از خانواده کلاه قرمزی که این همه باعث خنده و شادی مامیشن ......
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">