مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

اینترنت ایران

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ

پیشنهاد میکنم هرشب یک سیلی ترجیحا ابدار! به صورت دوست پسر خودتون بزنین!! شما نمیدونین برای چی زدین ؟ ولی اون میدونه برای چی خورده:| :D


***


خواهرم دوستشو آورده خونه.مامانم هیچی نگفت...... حالا همین دختره رو اگه من آورده بودم.... واویلا…


***

من به دختره : دوست داری خورشید زندگی من باشی؟
دختر : آرهههههه
من : پس لطفا 929558876 کیلومتر از من دور بمون !!!:D


***


پسره 8 سالشه معلم مدرسشون
تلفن کرد به مامان بچه گفت شما به این بچه چی یاد میدین؟
ازش پرسیدم چهار مزه اصلی چیه؟
پسرتون میگه: خیارشور/چیپس/ ماست موسیر/ زیتون !!!

***


کیسه برنج محسن چیست ؟
کیف سامسونت ایرانیها برای حمل قلیان به نقاط مختلف کشور

***


وقتی میبینی با یه دختر خیییلییی خوش میگذره دیگه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
باید عقلت برسه که با چند تا دختر خیییللییییییی بییییشتر خوش میگذره!!
:| :| :|:D

***


می دونید چرا ما رو تو استخر زنونه را نمیدن . . . . . . . . . . . . . . . .
خو اونجا ارایش ندارن می خوان ما زهر ترک نشیم.:

***

بعضی دخترا اصلا" گریه نمیکنن حتی اگه شکست عشقی بخورن
نه اینکه سنگ باشن نه
ریمل گروونه :))

 

***


وجدانا سخت ترین کار دنیا اینه که واسه یه غیر
فیس بوکی توضیح بدی ما دقیقا چیکار میکنیم توی
فیس بوک:

 

***


اینترنت ایران هم مثل اب حمام می مونه
باید صبح زود بیای یا اخر شب که فشارش خوب باشه!

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۰ ب.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۱)

درمورد اینترنت باهاتون مفافقم برا همینه که من بعد از سحر نمی خوابم میام نت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">