مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

اینو باش

جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ب.ظ

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۰ ب.ظ
  • فاطمه ایزدی

نظرات  (۷)

راستی آدرس فیس بوکتونو تو همین جا بم بگین یه کار کوچولو دارم باهاش
پاسخ:
همون ته سایت هست 
میدونم شماخوب که چه عرض کنم گل هستین گل!!
اگه اینا خودشونو ببینن که مطمئنم دیدن مردن تا حالا از خنده خخخخخخخخخخ
چرا هس  مخصوصا الان که من وتو برنامه شبکه نیمو درست کرده آخ قیافه روحانی رو باید میدیدین حساس شدن دیگه دیدی ییهو جو گرفته شدن اص نیگا نکردن ما بچه های خوبییم فقط چون با فتو شاپ سر روحانی رو جای سر سوپر من گذاشتیم فیلترمون کردن دیگه از این عمو فیلتر چی هیچ چیزی بعید نی
شما رو به خدا یکاری نکنین فیلتر شین چون من خیلی مطالبو عکسای اینجا رو دوسدارم این سایت بعد از facebookدومین سایت مورد علاقه من اینجاس
پاسخ:
چه دلیلی داره فیلترمون کنن؟
ما که بچه های خوبی هستیم

دیگه عمو فیلتر چی انقد هم بی منطق نیس ..........

  • باشگاه پروازی ها
  • بی سوادی را گفتند عشق چند حرف دارد؟
    بیسواد گفت:
    4 حرف
    همه خندیدند در حالی که بی سواد راه میرفت و زیر لب میگفت
    مگر"مهدی"چند حرف دارد.

    پاسخ:
    عالی بود ممنون
     واااااااااااااااای واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">