مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

این دخترایی که...:)

جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۵۲ ق.ظ

این دخترایی که با یه نم بارون" بوت " مى پوشن همونایى اند که تو حراج 70 % پارسال خریدند الان لحظه شمارى میکردن زودتر بپوشن !!

***
توی رستوران بین راهی رفتم دستشویی دستمو بشورم،
مسئول دم دستشویی موقع خروج می گه: آقا! 200 تومن می شه.
من: من فقط دستمو شستم...
اون: پس برگرد برو توالت بعد بیا 200 بده!
دستمو کردم جیبم 200 تومن بهش دادم،
میگه: "نه! باید بری دستشویی حتما!"
میگم: چرا؟
میگه: من مال حروم از گلوم پایین نمی ره!

***

دختره بعد یکساعت اومده سر کلاس استاده با عصبانیت میگه چرا دیر اومدی ؟ دختره می گه استاد به خودا گرفتار بودیم اومدیم این همههههه راه گل روی شمارو ببینیم و بریم خیلی کلنجار رفتیم با خودمون دیدیم نمی شه کلاس استادی مثل شمارو از دست داد حضور شما اینجا واسه ما افتخاره ! قیافه استاد اون لحظه :) اونم از نوعه ملیح قیافه دختره :))))) قیافه من :|


***
والــدیــــن گـرامـــی‌ ..
اگر دخترتون هنگام خوندن اس ام اس ،یک لبخندِ احمقانه رو صورتش نقش میبنده ..
اون اس ام اس از دوست پسرشه ..
قلم پاشو میتونید خورد کنید ...


بچه گربه ناز

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۵۲ ق.ظ
  • پسرخاله :)

نظرات  (۱)

  • ♥●•٠·˙مهسا˙·٠•●♥
  • تو روحتون صلوات
    ترکیدیم
    پاسخ:
    خنده.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">