مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

این شاید آخرین پست من تو ایران باشه!!

چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ

این شاید آخرین پست من تو ایران باشه!!
من دارم میرم آلمان.. 
واقعاً دلم خیلی واسه ایران تنگ میشه [تصویر: s700.gif] 
[تصویر: s700.gif]
همه چی سریع اتفاق افتاد خیلی سریع... 
برای خودم هم باورش سخته از همه باید دل بکنم [تصویر: s700.gif][تصویر: s700.gif] 
دیگه حرفی ندارم جزء سلامتی و موفقیت شما ....


فدای مهربونیاتون... 



اگه بخوام برم خارج اینطوری پست بذارم خوبه؟؟؟؟؟ [تصویر: s31.gif][تصویر: s31.gif]

***

ماله خودمه

[تصویر: siWXHb_535.jpg]

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ
  • کلاه قرمزی :)

نظرات  (۷)

به سلامت.
فقط گیتارو با خودت نبر.
پاسخ:
ماله خودومه میبرمش
  • بنده خدای موفق
  • رفتی اونجاسلام ماروبه امامزاده بیژن برسون
    پاسخ:
    حتما حتما

  • بنده خدای موفق
  • کجاییی من دارم میگم این چاخان مهاجرت به آلمان رو ایچکی باور نمیکنه
    پاسخ:
    من  خودم کلی باور دارمش
    خدا رو چه دیدی
    شاید شوخی شوخی رفتیم المان
  • بنده خدای موفق
  • توی این عکسم که چشام خماره
    پاسخ:
    خو شکولاته خودشه
  • بنده خدای موفق
  • نچ
    پاسخ:
    نه باور کردی
    من میدونم
    از چشات معلومه

    اگه قرار شد بری بجای اینکه پست بذاری برو تو افق محو شو چون اونجا سرعت اینترنتش زیاده به آرزوت میرسی
    پاسخ:
    شاید؟‍!
  • بنده خدای موفق
  • الان واقعا فک می کنی کسی باور کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    یعنی شما باور نکردی؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">