مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

مجله اینترنتی تـــوفانی

.: مجله اینترنتی تـــوفانی سرگرمی ،عکس و مطالب طنز :.

این پاسخه تو به من میدی ؟

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ


من بچه بودم آرزو داشتم مادر بزرگم بذاره دستگیره چرخ خیاطیش رو یه دور بچرخونم، یه همچین آدمی قانعی بودم من

***


نخ دندون اورال بی، 17 هزار تومن!
آدم با این نخ غذای لای دندونش رو پاک نمی کنه، باهاش لباس می دوزه، می ره عروسی!

***


اونقدر که ذرت مکزیکی توی ایران اشتغالزایی کرد، تو خود مکزیک نکرد

***


سمنو اگه با سین شروع نمی شد، تا حالا صدبار منقرض شده بود

***


با یکی 420 تا دوست مشترک دارم، کار از اَد مَد گذشته!
باید بنده خدا رو ناهاری شامی چیزی دعوت کنم منزل. خیلی آشناس مِثل اینکه

***


مامان بزرگمو بردن رادیولوژی
اومده می گه خیلی خوب بود، خوب شدم!

***

 

 

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ب.ظ
  • فامیل دور :)

نظرات  (۱)

خوشم نیومد باحال نبوت:(
پاسخ:
چرا جالب بود که؟!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">